לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כחול ולבן


"אלוהים לא יכול היה להיות בכל מקום, לכך הוא ברא אמהות"

כינוי:  Blue and white

בת: 66





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

החלטות חדשות והתחלות חדשות


 

 

נגמרו התירוצים, החופש נגמר ומנסים לחזור לאיזה שהוא שיגרה.

ביישוב בו אני גרה קיים כבר כמה שנים סטודיו חדש, ומשוכלל  להתעמלות נשים. רוכשים מנוי חודשי ואפשר להשתתף במגוון גדול של שיעורים. מה אין שם? יש שיעורי עיצוב, אירובי קל, אירובי מתקדם, מדרגה(??) משקולות (!!) פילאטיס, אימון משולב ..... ועוד. בוקר וערב.  

שנים פשוט הסתכלתי באחרות עם המרץ וההתלהבות שלהן  וחלמתי שיום אחד גם אני ארצה להצטרף. זה לא היה קל כי אינני טיפוס אנרגטי ופעילה - מקסימום ללכת למכונית ובחזרה.  

אז מה קרה פתאום? קבלתי החלטה אחרי שהגינקולוג אמר שבגילי המופלג חייבים להתעמל וגם תוצאות עגומות של בדיקת צפיפות העצם. לראשונה, ניסיתי הליכה כי זה חינם וקל אבל זה פשוט שיעמם אותי עד מוות. ואז לקחתי הפסקה של חצי שנה לחשוב על זה. אחרי מחשבות רבות, רובן כזרוקה על הכורסה, נרשמתי לחוג יוגה וגם פילאטיס. לא האמנתי עד כמה נהניתי - לא פספסתי שיעור אחד כל השנה.

אז מה עשה לי היוגה שפירושו הוא איחוד?

הוא נתן לי שעה בשבוע של שלווה ללא הפרעות מבחוץ, גמישות, יציבות בגוף וגם בנפש. הכל נעשה באיטיות ובסבלנות. זה עזר לי להירגע, להרגיש טוב יותר, נתן לי חיוניות, וכוח.

מכל החוגים במרכז, יוגה לא משך קבוצה גדולה של נשים אז החוג היה קטן ואינטימי. לצערי החליטו השנה בגלל התעניינות דלה לא להציע אותו שוב. אני מאוכזבת!

אתמול מתוך החלטה לכבוד השנה החדשה נרשמתי לחוג פילאטיס פעם בשבוע ואני מקווה שתהיה לי הכוח להפוך את זה לפעמיים בשבוע. זה חוג יותר דינמי מיוגה והרבה יותר פופולרי גם, היו צריכים להוסיף עוד כמה שיעורים במשך השבוע בגלל הצפיפות בסטודיו. המורה ש' הופכת כל שיעור לכיף גדול. זהו עבודה על השרירים הפנימיים ויציבות עם נשימות נכונות שמלווה במוסיקה שקטה ונעימה תוך שימוש במכשירים כגון גומיות, מדרגות, וכדורים בגדלים שונים. השפעותיה של השיטה הן לא רק גופניות: מרגישים מרועננים, נינוחים, בטוחים בעצמכם, מלאי אנרגיה ויותר גמישים . כאבי הגב נעלמים תוך זמן קצר, היציבה משתפרת ושרירי הבטן מתחזקים,

זה נשמע כמו פרסומת אבל האמת היא שהחוג הוא תענוג. לפעמים לא מתחשק לי לצאת שוב בערב אחרי שהגעתי הביתה מיום ארוך ומייגע בעבודה אבל אני תמיד שמחה שהתאמצתי כי השיעור הוא ערבוביה של כושר גופני וצחוקים. הוא גם הזדמנות להתפרק ולהשתחרר מהלחצים של היום – עבודות הבית, העבודה, המשפחה והדאגות. 

הנה כמה תמונות לעורר את התיאבון, או להחליט "זה, לא בשבילי!"

 

 

 

 

  

 

   

 

 

נכתב על ידי Blue and white , 19/9/2007 21:23   בקטגוריות בריאות, כושר גופני, נדרים, שנה טובה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue and white אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue and white ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)