לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כחול ולבן


"אלוהים לא יכול היה להיות בכל מקום, לכך הוא ברא אמהות"

כינוי:  Blue and white

בת: 66





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

לצאת מהשגרה


 

 

לא להאמין לא פתחתי את המחשב מזה שבועיים – אפילו לא בדקתי מייל.

במקום בישלתי, כיבסתי, ניקיתי,טיילתי, התארחתי, ארחתי, אכלתי, קראתי והתעייפתי!

האם זה נקרא חופש או לא?

מה זה חופשה? לפי המילון של אבן-שושן ומילון ספיר ההגדרה היא חרות, דרור, פגרה, זכות להחליט מה לעשות (לא הייתה לי), הפסקה בעבודה או בלימודים (זה כן הייתה לי). ואני אוסיף הגדרה משלי:  לצאת מהשגרה.

הנה כמה שיאים מהשבועיים האחרונים:

התארחנו אצל אחותי באזור המרכז בחג הראשון.

בישלתי הר של אוכל כדי לארח את משפחתי המורחבת בשבת. אין הנאה יותר גדולה מאשר לראות את כל המשפחה ביחד נהנים מהחברה של השני.

ביום ראשון בילינו בגן חיות מקומי עם שני הנכדים הקטנים. החיות, שרובם לא סגורים בתוך כלובים אלה מסתובבים בשטחים מוגדרים, לא מפחדים מבני אדם וניתן ללטף ולהאכיל אותם.

ביום שני הנכדים והוריהם חזרו הביתה ואני ניקיתי את הבית. אין להאמין לאן הגיע האצבעות ה"דביקיות" שלהם.

אחה"צ יצאנו לטיול מודרך עם בית ספר שדה כפר עציון להרודיון. אי אפשר לפספס את המצודה שרואים ממרחקים. באתר אפשר לצפות בשרידי הארמון המרשים של המלך הורדוס ולבקר בשרידי כנסיות מהתקופה הביזנטית. לאחרונה התגלה קברו של המלך עצמו שעדיין סגור למבקרים.

ביום שלישי מכיוון שבתי הגדולה כיבדה אותנו בנוכחותה יצאנו לטיול אופניים. העמסנו שני אופניים על המכונית והכנתי פיקניק אינסטנט. היעד היה "יד קנדי" ויער עמינדב. הנוף המרהיב שיש מהתצפית של יד קנדי לא מפצה על מצב האנדרטה שהוא עלוב ומוזנח. הייתי חושבת שכל האמריקאים העשירים שתרמו מכספם להקים את האתר הזה היו דואגים גם לתחזוקה?? למזלנו ובניגוד לציפיותנו הגענו ליער לא עמוס נופשים ומצאנו תוך דקות מקום חנייה ושולחן פיקניק נקי. אנו לא ממשפחת ה"מנגלים"  - בעלי צמחוני ומתעב את המנהג , לכן הפיקניק שלנו היה דומה יותר לארוחת בוקר ישראלית  - לחמניות, ממרחים, סלטים, ביצים וגבינות.  לאחר מכן הורדנו את האופניים מהמתקן שעל המכונית ורכבנו לסירוגין. אפילו אני, שלא רכבתי 40 שנה, הצלחתי להתנדנד כמה מטרים על האופניים של הקטנצ'יק.

הנה אני על האופניים

 

 

  

ימי החופש היו מלא פעילות: בין המטבח לסופר, בית מבולגן ורועש מצאתי כמה שעות בודדות כדי לקרוא 3 ספרים ולצפות בשני סרטי DVD. (ניגון מהלב ועדות שבורה)

אינני מקטרת כי היה לי כיף ותענוג גדול אבל אני די מרוצה לחזור לשגרה ולמצוא שוב את הפינה השקטה שלי.

 

 

.  

 

נכתב על ידי Blue and white , 8/10/2007 10:52   בקטגוריות טיולים וחוויות מהחופש!, משפחה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue and white אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue and white ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)