לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כחול ולבן


"אלוהים לא יכול היה להיות בכל מקום, לכך הוא ברא אמהות"

כינוי:  Blue and white

בת: 66





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טלמרקטינג


 

בשנים האחרונות פוקד אותנו מטרד חדש – הטלמרקטינג -  שיווק ישיר דרך הטלפון. משתמשים בשיטה זו למכור מוצרים, להעביר מידע ,להודעות ציבוריות, לסקרים, וכן למטרות צדקה ותעמולה פוליטית. לא עובר שבוע, מבלי שמישהו מתקשר כדי להציע לי מוצר, שירות או בקשה לתרומה.

גופים גדולים ומכובדים עושים טלמרקטינג. הם מתקשרים למספר הטלפון הפרטי שלי שלא קיבלו ממני כדי שאשתתף בסקר, אקנה מהם מוצר או שירות או אתרום כסף למען ארגון צדקה. השיווק הישיר מגיע לבית הצרכן ללא בקשה או הרשאה מראש וזה הופך עד מהרה למטרד.

כאשר מבקשים תרומה מנסים לשכנע. הם לוחצים עליך עד כדי הרגשה רעה. הרי אין אפשרות לתרום לכל הצדקות בארץ כמה שהן לגיטימיות. וגם לא מבינים כלל למה אינני מוכנה להעביר אליהם נתונים רגישים ופרטיים כמו מספר כרטיס אשראי. 

ארגונים שונים ומשונים מבקשים ממני כמה דקות מזמני לענות על סקר. אין לי זמן לענות על שאלות טיפשיות. אני שונא להרים את הטלפון ולשמוע " שלום " כאילו מדובר בחברה הטובה ביותר שלי. זאת חדירה לפרטיות ,אנשים זרים פונים אליי בשם הפרטי שלי! איזה חוצפה! בא לי לטרוח את השפופרת מיד! אני מבקשת שהנודניקים האלו יניחו לי בשקט.

חברות מסחריות כמו בנקים, בזק, וקופת חולים מציעים לי לשלם סכום "פעוט" כדי לקבל רפואה ברמה אחרת, שפע של טיפולים, להירשם לתוכנית חדשה שתאפשר לי להתקשר עשר פעמים לארצות הברית במחיר מוזל למרות שאינני מכירה אף אחד שמה . זאת הטרדה. אני יכולה להוסיף דוגמאות אין סופיות. ואני בטוחה שגם לכם יש סיפורים דומים.

קראתי שבאנגליה ובארה"ב חקקו חוק שאוסר על ארגון , חברה וכד' להתקשר לטלפון הפרטי של צרכן או עסק למטרת שיווק ישיר. מי שעובר על החוק נקנס. יצרו מאגר לאומי של מספרי טלפון של צרכנים המתנגדים לקבלת דבר בשיווק ישיר, כך אפשרו ללקוח להביע הסכמה או התנגדות .

נראה לי רעיון טוב שגם ישראל צריך לאמץ.

 

   

 

 

  

 

נכתב על ידי Blue and white , 24/11/2007 21:10   בקטגוריות טלמרקטינג, שחרור קיטור  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue and white אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue and white ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)