לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כחול ולבן


"אלוהים לא יכול היה להיות בכל מקום, לכך הוא ברא אמהות"

כינוי:  Blue and white

בת: 66





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פרוייקט "בר מצווה"


בחודש האחרון מחשבותיי בהפקת "בר-מצווה". תפקידי הוא הבמאית ומפיקה. אני מנסה להזיז את העוזרים שלי (הבנות ובעלי) והשחקן הראשי (הקטנצ'יק) לפעול. כמובן שלא זכיתי להרבה שיתוף פעולה. הם לא לחוצים כמוני אז אני דואגת, דוחפת וחושבת על כל הפרטים בעצמי.

החלטנו לחגוג בחיק המשפחה הקרובה בלבד , 50 איש כולל ילדים, תינוקות וארבע נציגים מהמשפחה מחו"ל, ולבלות שבת שלמה בבית הארחה ירושלמית. את המקום השגנו דרך סוכנת נסיעות שאמורה לדאוג לכל צרכינו אבל עד עכשיו לא הוכיחה את עצמה. 

לפני כחודשיים קנינו בגדים וחשבתי לתומי שאת העיקר עשיתי – אבל לא הייתי מודעת לכמות הפרטים שדורשים טיפול. (למי שמעוניין ברשימת מטלות אני אשמח למסור)

אנו צריכים לתת הרבה מחשבה לתוכן השבת כמו נושא, דרשות, תפילות, עיצוב חדר האוכל, ולוח זמנים מפורט, ולהיות קשובים לצרכי האורחים שלנו כדי שהשבת תהיה כיף, משמעותי ומיוחד ולא רק אוכל, שינה, ופטפוטים (שגם זה נחמד).

השחקן הראשי כמעט ולא מעורב, אפילו אדיש לכל ההכנות חוץ מללמוד את קריאת הפרשה שלו (ויקהל) . אני מניחה שהוא מרגיש לחוץ מהמעמד הזה.

כילד מופנם וביישן הוא מעדיף להיעלם ולא להתבלט. המחשבה עבורו לעמוד לפני קהל כדי לשיר או לנאום (לא משנה כמה ומי!) מכניס אותו ללחצים אדירים. יכולנו ,עקב אי רצונו לשתף פעולה, לא לחגוג בכלל. אבל אני יודעת שלמרות האי נטייה שלו כרגע הוא יצטער על החלטה כזאת בשנים הבאות או אפילו בחודשים הבאים ככל שהוא מוזמן לבר מצוות של חבריו.  נראה לי חשוב שיתמודד עם הפחד היום וירגיש טוב עם עצמו שהוא הצליח להתגבר. וחוץ מכל ה"פסיכולוגיה בגרוש" גם אנו, הוריו ,רוצים לחגוג את האירוע הזה עם משפחתנו בצורה שנראית לי הכי נחמדה .

תוך כדי העבודה, כביסה, בישולים, ניקיונות וילדים חולי שפעת אני מתעסקת בפרוייקט "בר מצווה" ומקווה שהכל יסתדר וכלנו נהיו בריאים, שמחים ומוכנים ליום הגדול.

אני יוצאת היום מישראבלוג לחופשת "בר מצווה" ואחזור כעבור שבועיים עם דיווח.   

 

 

נכתב על ידי Blue and white , 17/2/2008 15:23   בקטגוריות בר מצווה, שבת חתן, משפחה, משפחה, התבגרות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue and white אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue and white ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)