לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  plum

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009


אסף תקום צריך לקום
היום נשתה קפה נלך לראות הצגה נצחק
אחרי זה אני אדגדג אותך ואז אתה אותי
אבל כשאני אומרת די זה די
ולפעמים אסף זה בסדר לשתוק
לערסל את הנשימה החדשה שנוצרת מערבוב של שנינו
בתוך כף היד ככה
להחליק אותה על גב היד
מתחת לשרוול
למרוח אותה על הפנים כמו צבעי גואש
קודם אתה ואז אני
אבל כשאני אומרת די זה די
ואחרי זה נצעד בשמש ברחוב ההוא אתה זוכר
כמו קצת גן עדן בתוך כל החורבה הזאת
ואתה כל כך גבוה
בגלל זה אני תמיד מבקשת שתשב
וכשתשב סוף סוף
נוכל לדבר על הילדות שלנו
קודם אתה ואז אני
אבל כשאני אומרת די זה די
פעם רבנו וכעסתי עלייך
טרקתי את הדלת וקיללתי המון
ואז חזרתי הביתה
וסידרתי את החדר ומצאתי המון סימניות
הדבקתי את כולן על הפרצוף שלי ויצאתי
והלכתי את כל הרחוב עד לפנייה ואז דרך הגן
דרך הקיוסק
קצת ימינה
הרבה מדרגות
ודפקתי לך בדלת ככה מתנשפת וחצי מהסימניות כבר עפו כי זה היה דצמבר
והייתי יחפה
ואתה פתחת את הדלת וצחקנו וצחקנו קודם אתה ואז אני
עד שאמרתי די
ואז אמרת "שכבתי עם מישהי אחרת"
אני אמרתי "לא אתה לא"
ואתה אמרת
"כן
שכבתי עם מישהי אחרת
קעקוע של דולפין היה לה, כמה בנאלי, אם היית מכירה אותה היית צוחקת
קראו לה הגר והיא מאמינה בגלגול נשמות ואוהבת האלופה"
ואני אמרתי "לא אתה לא"
ואתה אמרת "כן
שכבתי עם מישהי אחרת
הייתה לה צלקת ברגל וטבעת כסופה ענקית על האצבע
מבט שלא שידר יותר מדי"
ואז אני אמרתי די
אז הלכנו לקנות גלידה ואז ראינו קומדיה טיפשית ואז נרדמתי בידיים שלך
וקילפת לי את כל הסימניות מהעור
ונכנסתי למקלחת
ועם הזרם של המים נפלו ממני דמעות
נכתב על ידי plum , 24/5/2009 23:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לplum אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על plum ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)