לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My fucking life



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 208218453 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

עאעאעאעא ^__^


הלוו :]

נמנמנ נכתוב הכול בקצרה כי אין לי ממש כוח..

יום ראשון-19/10 נסעתי לת"א.

מנמנמ פגשתי את בעלי XD מעיינצ'וק.

ס'צחוקים היוו יאאאלהה חוחוחו. בעיקרון היינו אמורים לנסוע לים ובסוף לא נסענו כי זה סתם באלגנים

וזה.. לא נורא.

ממ היינו בסרט,היה נחמד XD

כמה יציאות אנשים זרים הביאו לנו גררר.

ממ בערב טיילנו בעזריאלי וניגשו עליינו כמה ילדים וביקשו שנספר להם בדיחה בזמן שהם יצלמו במצלמה..וכך הם ירוויחו 30 ש"ח מחברים שלהם.. חח

ממ בהתחלה לא הבנו מה הם רוצים. קיצר החלטנו שאנחנו לא רוצים בסופו של דבר. חח

קיבלתי ורד מזה יפה מהמאמי שלי ^__^

למרות הכול,הזמן עבר כ"כ בטיל. לצערי הזמן באמת טס כשנהנים.. :(

ממ חוץ מזה נגמר חופש סוכות ועכשיו עד חנוכה אין שום חג!! =[

יש לי מיליון מבחנים ועבודות על הראש..מקווה להיסתדר אם הכול..

הא דרך אגב עשיתי סוף סוף עגיל באף.!!

יאאלה תמונות.. :]

 

                                                                                               אני.. אם העגיל הרפואי :]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                         

                                                                                                           

                                                                                                                   

 

 

 

 

 

זהו. חח אין לי כוח לעלות עוד תמונות.

בקרוב תמונות חדשות.. (כן בטח XD)

תגיבו :-P

ביי ביי.

נכתב על ידי , 25/10/2008 20:11  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש :]


 


 

הלוו :]

ממ סתם היה לי משעמם אז החלטתי לעצב ת'בלוג ^__^ מקווה שיצא יפה..

אז ככה:יום ראשון היה לנו יום גיבוש בקאנטרי,היה נחמד.. למרות שלא ניכנסתי למים חח וואי היו

כמה קטעים ממש טובים.. האמהאמ XD

מה עוד? הייתי חולה איזה שבוע וחצי ולא באתי לבצפר שבוע.. חח בעיקרון יומיים אבל בגלל שהיה ראש השנה אז יצא שבוע.

ממ היום כולם יוצאים בערב לטייל (יום כיפור וזה..) שיהיה לכולם גמר חתימה טובה וצום קל!

חוץ מזה שבוע הבא סוכות.. יש לי תוכניות חעחעחע

כ"כ מקווה כבר לחופש הזה.. :]

בקיצור בנתיים אין שום דבר ממש מעניין,רק לימודים ולימודים,גררר אין לי כבר כוח לזה :(

אבל יהיה טוב בעזרת ה'.

ממ נעלה תמונות חדשות כשיהיו לי..

טוב זהו בעיקרון.

ממ אמרתי את זה אבל נגיד שוב.. גמר חתימה טובה וצום קל לכולם.




מואה.

נכתב על ידי , 8/10/2008 11:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIts#Netta#Bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Its#Netta#Bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)