לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חיים של עוד אחת.



Avatarכינוי: 

בת: 30







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

כמה זמן לא הייתי פה, וחזרתי.


כמה זמן לא כתבתי בבלוג שלי,

כמה זמן לא נכנסתי לבלוג שלי.

כמה זמן.

כמה דברים עברתי מאז הפעם האחרונה.

המממממממממממממממווווווווווןןןןןןןןןן !!!!!!!!!!!!

שאי אפשר לתאר בכלל.

אז ככה,

שכחתי את גיא.

אני גאה בעצמי.

וזה היה קשה, קשה מאוד.

כמעט נשברתי. היו פעמים שהרגשתי שאני פשוט לא יכולה יותר.

רציתי למות..... =\=\=\=\=\=\

אבל אז הבנתי כמה מפגרת הייתי ופשוט הפסקתי לחשוב עליו.

יש לי מישהו חדש בחיים.

הרבה יותר חמוד.

הרבה יותא נאמן.

הרבה יותר טוב, הרבה הרבה יותר טוב.

והרבה יותר בשבילי.

התברר לי שכל הדבר הזה שנקרא "גיא" הוא בכלל לא בשבילי הוא פשוט לא הטיפוס שלי....

ומה עוד עשיתי מאז..?

אהה.. הייתי בווליום כנרת, היה פשוט אדיר אדיר אדיר. הייתי עם מורן וקארין והיה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףף;]

התחלתי את כתה ט'. היה בסדר. לא טוב, לא רע. בסדר.

סידרתי את העניינים עם גיא.

תפסתי את גיא לשיחה בבצפר ,

ואמרתי לו שאני לא אוהבת אותו יותר

ועדיין, נפגעתי ממנו וכל הקטע הזה היה הזוי לגמרי.

אבל עברתי הלאה ואין לי עצבים לחזור לזה.

מצאתי לי את רועי.

וכן,

הוא יפה

וכן, הוא חתיך

וכן, הוא מקובל

אבל אני לא יודעת למה.

אני רואה בו מעבר לבן דוד החתיך והמקובל של מעיין.

יש לו אופי מדהים.

ואת גיא אהבתי לא בגלל האופי שלו.

גם בגלל אבל לא רק.

בהתחלה על גיא רק נדלקתי כי הוא היה חמוד כזה וחתיך .

ואז איכשהו התאהבתי בו. לא יודעת למה, לא יודעת איך.

ורועי הוא ילד מדהים,

ולא ביופי.

באופי,

הוא פשוט בנאדם כל כך טוב.

קשה להודות בזה.

אבל אני אוהבת אותו.

אני באמת אוהבת אותו.

ואין לי בעיה שהוא ידע את זה.

אני רק רוצה שהוא יחזיר לי אהבה.

והיו לי כבר 5 חברים בעבר.

אבל אף אחד מהם לא היה באמת רציני.

עם 2 מהם התנשקתי.

אבל הם היו חברים לא אמיתיים כאלה.

חברים כאלה של כתה ג'.

שעוד אנחנו לא מבינים כלום מהחיים שלנו.

אני מרגישה שאני ורועי זה פשוט זה.

זה עובד.

ומהרגע שפגשתי אותי הוא היה נראה לי כזה מתוק.

עזבתי רגע בצד את זה שהוא חתיך ומקובל, הוא כל כך טוב.

הוא פשוט מדהים.

אני אוהבת אותך רועי.

ואתה אולי לא נכנס לפה.

ואם תכנס,

אז תדע את זה.

אני מקווה שגם אתה מרגיש כמוני.

כי לא בא לי להישבר שוב,

הכל חוץ מזה.

בא לי פעם אחת שיהיה לי טוב.

פעם אחת.

לא ביקשתי יותר.

רק שיצליח לי עם רועי, רק זה, בבקשה בבקשה בבקשה!

 

וואי חפרתי רציני.

התגעגעתי לכולם, באמת.

 

תגיבו לי:]

 

נוגיתה [שלא הייתה פה יותר מידי זמןןןןן ] 

 

 

נכתב על ידי , 7/9/2007 22:02  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוגוש XP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוגוש XP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)