לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מזה השטויות האלה???



Avatarכינוי: 

בת: 29

Google:  Ortal_&_Bar





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

שביתה


שביתה

אנו מודיעות בזאת!!

על השביתה שנמשכה שבועיים

והיא הולכת להמשך מקסימום חודשיים!!!

 

ראיינו כמה סוגי תלמידים:

 

התלמיד החרשן:

אני מאוד מבואס על זה שיש שביתה

ואני מאוד לא מרוצה מהמורים ששובתים

 

הבעת פניו:

=[

 

 

התלמיד החנפן:

המורים שובתים וזה החלטה שלהם

וגם אני הייתי שובת אם לא היו משלמים לי מספיק כסף

 

באותו ערב עקבנו אחריו וזה מה שראינו:

הוא הלך למסיבה

ודיבר עם חברים:

ראינו אותי כמה אנשים מהטלוויזיה

ואני זיבלתי להם את השכל

שגם אני הייתי שובת וכל הבולשיט הזה

כדי להתחנף למורים

חחח

 

אנחנו הבענו אותה בהבעת פנים:

כנראה עבדו עלינו=[

 

 

התלמיד המפגר:

באמת יש שביתה??

אני כל יום הולך לבית הספר

ולא מבין איפה המורים??

איפה התלמידים??

עכשיו הבנתי למה הם לא מגיעים!!!

 

דרך אגב

מזה שביתה??

 

הבעת התלמיד:

לא ידענו איך לתאר אותה

 

 

התלמיד המקובל:

כה אני מרוצה מזה שיש שביתה

כל היום אני יושן

ובלילה אני במסיבות

מורים?!?

חולה עליכם נשמות!!!

תודה רבה3>>

 

דרך אגב

שני?!?

חולה עלייך!!!

אמא??

אוהב אותך

 

ואז קטענו אותו!!!

 

הבעת התלמיד:

8D

 

 

התלמיד הליצן:

מזה?

אתן כל הזמן מביאות אותן במשפט:

"אני את החומר הזה כבר למדתי"

אז למה אתן לא מלמדות אותנו??

זה ממש חוצפה!!!

 

הבעת פניו:

XD

 

 

 

כאן גמרנו לראיין תלמידים

והגענו למסקנה ש...

התלמידים אוהבים את השביתה

חוץ מהתלמיד החרשן; ]

 

 

פה גמרנו את הפוסט!!

מקוות שאהבתם

 

אז תגיבו

 

וביי עד הפוסט הבא

 

נכתב על ידי , 28/10/2007 00:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



747

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOrtal_&_Bar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ortal_&_Bar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)