לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מזה השטויות האלה???



Avatarכינוי: 

בת: 29

Google:  Ortal_&_Bar





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

ראיון


יצאנו לשטח לראיין כמה אנשים לגבי עבודתם וכספם, הנה אחד שראיינו וגילנו שהאיש נחמד אבל קמצן=] מאוד קמצן!!!!

 

1.אתה עובד?

לשבת בבית מול הטלוויזיה ולהסתלבט זה נחשב לעבוד??

 

2.במה אתה רוצה לעבוד?

-אני?!לעבוד?!

אני ולעבוד זה כמו שימי תבורי ועיניים קטנות.

טוב נו...אולי בעבודה כמו של אלי יצפאן.

 

3.מה המשכורת שתדרוש לעבודה זאת?

-קודם כל אני אעבוד ואז נדבר על משכורת של מיליונים !!

 

4.מה היית קונה במשכורת של 10000 שקל לשבוע?

-אמרתי שאני רוצה משכורת של מיליונים !!וזה אפילו לא מתקרב לרבע מליון אבל לא משנה..אז מה שהייתי קונה זה חמצוץ אחד ל-3 ילדי ואשתי(שיתחלקו) ובשאר הכסף שנותר בזוקות.

 

5.איזה סכום היית נותן למתנה ליום ההולדת של בנך?

-בגלל שזה הבן שלי אז 2 שקל,

בדרך כלל שיש לחברים שלהם יום הולדת אז אני נותן שקל כדי שיקנו מתנה.

 

6. יש לך כספת? אם כן כמה כסף יש לך בכספת?

-כן,ובכספת יש 2 שקל ולימון.

 

*ולמה יש לך לימון בכספת?!

כי לימון מוסיף המון!

 

7.יש לך הוט או יס?

-לא זה ולא זה.....הם לא הסכימו שהמחיר יהיה 5 שקל לחודש.

 

8.האם אתה תורם לנזקקים?

-כן...בטח שאני תורם!!

אני תורם לעצמי אני ניזקק לכסף כדי לחיות ואם אין לי כסף בכיס אני מת -זה כבר חלק מהגוף שלי!!

 

- תודה לאיש הנחמד שהסכים להתראיין לבלוג -

 

מקוות שאהבתם!!במיוחד ל-3 הבנות שאמרו שזה משעמם...

ואם זה לא טוב לכןן?!אז אל תיכנססוו לבלוגג הזה יותרר!!

הבנות שהתכוונו אליהם כבר יודעות ..

אם אהבתם>תגיבוו!!

 

 

נכתב על ידי , 29/10/2007 15:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



747

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOrtal_&_Bar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ortal_&_Bar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)