לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מזה השטויות האלה???



Avatarכינוי: 

בת: 29

Google:  Ortal_&_Bar





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

בית קולנוע


בית קולנוע

מזה השטויות האלה בתי קולנוע??

 

אתם בטח הייתם בבית קולנוע מספר פעמים

וגיליתם שעדיף לשבת בבית

ולא ללכת לבית קולנוע

כי אתם הרי יודעים שעוד כמה שנים הסרט הזה יהיה בטלויזיה!!!

 

 

טוב אז ככה

 

לפני חודש בערך

הלכתי לקולנוע

ראיתי את הסרט שעת שיא3

סרט קורע ממליצה

למרות שלא ניראה לי שזה עוד בקולנוע

 

בקיצר הלכתי ראיתי את הסרט

 

אתם מכירים את הקטע הזה

שלפני שמתחיל הסרט

אתה צריך להחליט עם לקנות פופקורן או לקנות בהפסקה??

אז אני חשבתי

כה לקנות?? לא לקנות??

ולמה חשבתי??

בטח בהפסקה יהיה מטח

אז אולי אני אקנה בהפסקה

 

אבל עכשיו אני אהיה יבשה??

לא אשתה לא אוכל??

 

אז לקנות עכשיו או בהפסקה??

בסוף קניתי בתחילת הסרט

 

בקיצר אתה נכנס לקולנוע

אתה רואה את מספר הכיסא והשורה שלך

ואתה אומר

לא זה יותר מדי קדימה

יתפס לי הצבר

אתה עולה עד הסוף מגיעה לשורה האחרונה

אתה אומר

לא אני לא רואה מפה כלום

אז בסוף אתה הולך לאמצע

אז בקיצר אתה מתיישב

 

 

 

התחיל הסרט

יותר נכון התחילו הפרסומות!!!

איזה רבע שעה!!!

קלטנו פרסומות!!!

כל החיים שלנו זה רק פרסומות!!!

בטלויזיה

ברחוב

ואפילו בקולנוע!!!!

 

 

בקיצר

אחרי רבע שעה

התחיל הסרט

אני בפנאן שלי יושבת

רואה את הסרט

 

פתאום!!!

אני מתחילה לשמוע בכי

מישהי שפוחדת מיריות

מתחילה לבכות!!!

ואתם בטח מכירים את הרמוקולים של הקולנוע=]

היא בכתה יותר חזק מהרמקולים

שכבר לא שמעו מה שהם מדברים!!!!

טוב הגזמתי=]]

אבל באמת שמעו אותה!!!

 

מתחילים להרגיע אותה

בקיצר

היא שתקה בסוף!!!

תודה רבה לה באמת!!!

 

בקיצר בהפסקה

כשיוצעים מהאולם

אני שומעת אותה צוחקת!!!

היא בכתה לי רבע מהסרט

ואז פתאום היא צוחקת!!!

"חחחח איזה סרט מצחיק ממה פחדתי"

 

לא משנה

בקיצר עד ההפסקה

נגמר לי הפופקורן והשתיה=[

אני שואלת את עצמי

מה אני אעשה??

אני אקנה עוד??

אבל עם אני אקנה עוד

יגמר הכסף

ואז אחר כך אני לא אוכל להסתובב!!!

 

בסוף לא קניתי

 

חזרתי לסרט

התחיל החצי השני!!!

ואז אני מתחילה לשמוע את אותה אישה צוחקת

בקולי קולות

כאילו לא קרה כלום!!!

[מזה התעצבנתי עליהה]

 

זהו נגמר הסרט

 

אני יוצאת מהאולם

ואני אומרת

אהה

כבר היה עדיף להוריד את זה באינטרנט

לצרוב את זה על דיסק

ולראות ב-LCD שיש לי בבית

בשקט

לעשות כמה פופקורן שאני רוצה

לשבת בנוח

 

מאשר לראות את זה בקולנוע

עם האישה הזאת!!!

כשנגמר לך הפופקורן

ולא נוח לך לשבת!!!

 

 

 

אז במילים אחרות

מזה השטויות האלה קולנוע??

 

 

 

מקווה שנהנהתם מהפוסט הזה

 

אז תגיבו

 

ביי

 

 

 

נכתב על ידי , 31/10/2007 22:41  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



747

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOrtal_&_Bar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ortal_&_Bar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)