לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של ספיר!


הבלוג הכי שווה שיש !!

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


9.8.07

 

היום היה לי ממש טוב!!!!

בבוקר קמתי וגיליתי ש............

קיבלתי..................

ומה זה התרגשתי!!!!!!!!!!!!

אז בקיצור אני סבתא שלי ואמא שלי הלכנו

לחגוג;}

קנינו לי שרשרת מזהב בצורת לב על הצד

וטבעת מכסף עם יהלום ממש מהמם!!!!!!

ואז הלכנו לאכול בארומה (אני שתיתי אייס שוקו)

והיה ממש ממש כיף!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אחריי זה חזרנו הביתה ואז כמובן

שוב חרשתי על המחשב עד עכשיו:]

וזהוווווווווווווו.

נכתב על ידי , 9/8/2007 20:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




8.8.07

 

היום בבוקר הלכתי לשמור על בת דודה שלי

ואחריי זה חזרתי הביתה וחרשתי על המחשב..............

ואז נסעתי אם אמא שלי לקניות וכשחזרנו הלכתי

להתלבש בבגד ים והלכתי עם אח שלי לבריכה!!

היה לי מזה כיף בבריכה!!!!!!

פגשתי בן חמוד........................

אבל די קרציה שכל שניה עקב אחרי:[

ואז חברה שלי הגיעה ושיחקנו ביחד:]

תפסתי לי מקום ליד בנים חמודים והתיישבתי

שם לכמה זמן...............

(מה לעשות גם אני ראדר בנים.....)

ואז אמא שלי הגיעה עם אח שלי הקטן!

והינו עוד שעה ואז הלכנו הביתה:]

הלכתי להתרחץ לאכול ושוב ולחרוש על המחשב.

ווווווווווווווו זהו להיום:]

נכתב על ידי , 8/8/2007 21:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




7.8.07

 

 

היום בבוקר קמתי צחצתי שינים הסתרקתי

התלבשתי ירדתי למטה אכלתי שתיתי ואז

תאמינו או לא זה קרה!!!!!!!!!!!!

הלכתי למחשב וחרשתי................

חחחחחחחחחחחחחחח......................

וככה עד עכשיו!!!!!!!!!!!!!

למרות שעשיתי קצת שיעורים..............

וזהו להיום.

(איזה יום מרתק לא ככה???!!)

נכתב על ידי , 7/8/2007 21:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

411
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsapirkatz20 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sapirkatz20 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)