לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


יש לכם פאדיחות? תשלחו אותן לכאן ואני אדאג לפרסם אותן! בנוסף בבלוג יש פינת עזרים , מפעל ביקורות ועוד כל מיני דברים חמודים שיגרמו לכם להנות.. ^ ^

Avatarכינוי:  מנהלת בלוג הפאדיחות :)

גיל: 55





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

נבחרי ישרא - הצבעות + מלאא פאדיחות (:


שלום לכולם (:

הגיע ה1.1 (Happy New Year) וכמו שהבטחתי , הנה פוסט ההצבעות (:

כדי להצביע צריך לרשום :

אני מצביע\ה ל ___ (בלוג הפאדיחות הגדול , לדוגמה) בקטגוריית ___ (שונות, לדוגמה)

 

אני מזכירה שאסור לשחד !

בלוג שייתפס משחד יצא מהתחרות !

יש לכם הזדמנות לשים את השלט ברשימות עד היום ב-17:00 .

אז אני אעבור בכל הבלוגים ומי שהשלט לא יופיע אצלו ברשימות יצא אוטומטית מהתחרות ,

לא אכפת לי כמה הצבעות יש לו ,

כי זה לא יהיה פייר כלפי שאר המתמודים אם מישהו לא ישים .

 

החוקים (מועתק מהפוסט הקודם) :

-רק תגובות מאומתות (עם שם משתמש וסיסמה) יתקבלו , כדי למנוע הצבעות כפולות .

-אין להצביע פעמיים מאותו משתמש (אם יש לכם כמה משתמשים אפשר להצביע מכל משתמש פעם אחת) .

-בלוג בן פחות משלושה שבועות \ שלא עידכן יותר מחודש לא רשאי להצביע .

-אסור להציע פרסים תמורת הצבעות , אפשר רק לבקש הצבעות בבלוגכם \ בתגובות בבלוגים אחרים .

-כל בלוגר שנרשם מחוייב לשים אחד מהשלטים ברשימות יחד עם קישור .

-אי אפשר להצביע לעצמך ..

-אפשר לעשות החלפות עם מתמודדים אחרים, אבל אסור לך להצביע בתוך הקטגורייה שלך.

-מצביעים (מכל משתמש) רק פעם אחת בכל קטגורייה בכלל , לא בכל יום !

 

הנה רשימת הבלוגים , עם מספר ההצבעות :

 

בלוגים אישיים

Me. MY self. & I - 2

Apetite For Destruction - 0

Come as you are - 1

תמיד תזכור שאתה מיוחד בדיוק כמו כולם - 4

Ana and Mia hold us close - 1

Love Is Gone - 0 אין שלט .

מאיה ושאר ירקות  - 3

Voice Native Of The Ocean - 2

הצל שלי ואני - 1

יומנה של אחת שסוגדת לאנשים שמנים - 3

because we live once - 6

™ Im Not SuperMan  - 0

שוקולית ובמבה שוש (ע"ד שיתגשמו לי כל החלומות - עידן דרור) - 24

Cinderella Story - 0 אין שלט .

 

בלוגי עיצוב ועזרה

עיצובים על פי אינה - 0 אין שלט .

ספרייט עזרה ועיצובים - 0 אין שלט .

אנג'ל עיצובים - 0 אין שלט .

מסטיק עזרה ועיצובים - 9

עזרים (ע"ר) - 5

ממלכת העיצובים - 2

fashion & designs for girls - 5

bubble designs - 0

הלפ מי  - 31

תפוזים (ע"ר) - 5

 

בלוגים אחרים

עצרו לביקורת :) - 0

טריק עולם וירטואלי - 0

מסתרי ביקורת - 0

תחרות הטופ מודל 2007-8 - 1

בלוג המוסיקה הגדול - 5

חברים לנצח.. הבמה שלנו - 0 אין שלט .

סיפור ללא כריכה - 6

 

ההצבעה פתוחה רק עד ה-8.1 בשעה  15:00 !!

כל הצבעה לאחר מכן לא תיחשב .

 

פאדיחות , כמו תמיד (:

תמשיכו לשלוח , שיהיה מה לפרסם !!

 

יום הולדת 'מושלם'

נסענו כל השכבה יחד מטעם הבית-ספר ליום כיף בבריכה.

כשהסתיים היום כיף הזה, כל הכיתות כבר היו באוטובוסים, ורק אני והכיתה שלי היינו בדרך לאוטובוס שלי.

בכל אופן, התחלתי לרוץ לאוטובוס, סובבתי את הראש לשאר הכיתה וצעקתי "יאאלה זרמו!",

ופשוט לא ראיתי את הגומחה בכביש שהייתה מלפניי, הכפכף שלי נתקע בה ועפתי כמה שניות באוויר.

כשנחתתי, צחקתי על עצמי, וכך גם כל השכבה שלי מהאוטובוסים, וכל הכיתה שלי.

כמובן שגם היה לי יומולדת באותו היום..

 

את עדיין אוהבת אותו?

פעם בכיתה ח’ או ט’ הייתי דלוקה על מישהו מכיתה י’..

אז אני וחברות שלי ישבנו בספסלים ודיברנו, עד שהתחלנו לדבר עליו.

אז חברה שלי צעקה בלי לשים לב: "מה עם אופיר? את עדיין אוהבת אותו?" [ככה קראו לו]

ושאלתי אותה: "איזה אופיר?"

אז ענתה לי: "נו אופיר, ההוא שאת דלוקה עליו עם העיניים הגדולות"

ועניתי לה "אה אופיר מי’ "

ואז הסתובבתי וראיתי אותו מאחורי בפרצוף המום עם העיינים הגדולות שלו מנסה לעכל את מה ששמע.

 

אופס..

פעם אחת אני ואמא שלי הלכנו למקדונלד’ס ובכניסה היה שלט של ריצפה רטובה.

אני לא ראיתי את השלט , נתקעתי בו, כמעט קמתי ואז החלקתי על המים שהיו שם..

מזל שלא הרבה אנשים ראו את זה..

 

נפלט לי

פעם אחת הייתה לי חברה ונפרדנו.. [נקרא לה לילך-שם בדוי]

היא לא רצתה שידעו את זה,  וילדה חדשה שבאה לכיתה בשם דנה [שם בדוי] שאלה אותי מי הייתה חברה שלי.

לא רציתי לספר והיא לחצה עליי ואז אמרתי "לא רוצה לילך תהרוג אותי!!!"

 

סרט סקס

פעם אחת רציתי להוריד סרט ובטעות הורדתי סרט סקס,

 ובן דוד שלי היה על המחשב וראה את זה..

 

מחשב בכיתה

כשהייתי בכיתה א’ הילדים בכיתה שלי היו ממש חרמנים (בצורה מטורפת)...

והיה לנו מחשב בכיתה.

מגיל קטן ידעתי להשתמש במחשב ממש טוב..

ויום אחד, כמה בנים החליטו שהם רוצים להכנס לאתר סקס,

ואז הם ביקשו ממני שאני יעזור להם לכתוב את המילה..

בקיצור אני בתמימותי כתבתי את המילה ’סקס’ בגוגל,

חחח ואז הם הסתכלו וזה ואני הסתכלתי לכמה שניות, באתי ללכת, הסתובבתי ונחשי מי עמדה מאחורי? המורה!

בסוף השעו אותם או משהו כזה חחח ולמזלי לא ידעו שעזרתי.

 

אתה המנקה?

הייתי בגרמניה עם ההורים שלי, הם הלכו לקניות ואני ירדתי לאכול ארוחת בוקר (במלון).

ואני ממש לא טובה בלזכור מקומות!

אכלתי ועליתי לחדר שלי והוא היה פתוח אז נכנסתי ושכבתי על המיטה עם השמיכה לראות טלויזיה.

ואחרי כמה זמן נכנס איזה בחור ומסתכל עליי כאילו נפלתי מהשמיים...

שאלתי אותו כזה "אתה המנקה?" באנגלית והוא עונה לי "מה את עושה בחדר שלי?!"

ישר ברחתי ואמרתי מלא סליחה מסתבר שזה היה חדר 202 ולא 302..

וכשחזרתי ראיתי ששכחתי אצלו את הסוודר אבל לא חזרתי לקחת אותו כי הייתי כולי מפודחת D:

 

sexy back

פעם אחת אני וחברה שלי הלכנו במסדרון בבית ספר, והתחלתי לשיר את השיר של ג’סטין טימברלייק, סקסי בק:

"I’m bringing sexy back Them other boys don’t know how to act I think you’re special,

 what’s behind your back? So turn around and..."

ואז פתאום קלטתי שהמחנכת שלנו יושבת על הספסל ליידנו ובוהה בי,

ואני כזה מתחילה להתפקע מצחוק וליפול על חברה שלי ולמשוך אותה למדרגות כדי שהמורה שלנו לא תסתכל עליי..

זה היה פשוט גדול!

 

עוגה טעימה!

היו אצלנו אורחים ואכלתי עוגה ממש טעימה.

אז בקיצור, אני כזה אוכלת לי את העוגה מבסוטה וזה,

ופתאום נופלת לי חתיכה מהעוגה לתוך החולצה והיא נתקעה בדיוק ליד אתם יודעים מה..

ואני כזה כולי נבוכה מקווה שאף אחד לא ראה רצה לשירותים כמו מטומטמת. XD

פתחתי טבעת לחולי סושי , לחצו כאן כדי להגיע אליה .

בבקשה תצטרפו , בקושי יש שם אנשים ..

פינת המבצע (:

המנצח זוכה בלינקוק 18 בפוסט הזה .

 

יעל - אינלי כינוי כרגע

בלוג הפאדיחות הגדול - פשוט מאיה

מלכת הפאדיחות - בוביק

444319 - שנייה יש לי טלפון xD

 

-

 

מה זה השטויות האלה?!

שכחתי להעלות לפני כמה פוסטים את הפרסים ממבצע המנויים (הם שמורים אצלי ממזמן) אז הנה הם ..

מקווה שאהבתם (:

 

 

 

 

 

 

טל

שרון

ולסיום , אני מארגנת לכם משהו מיוחד , בבקשה תשלחו עד סוף ההצבעה (8.1) מ ל א פאדיחות לפוסט השליחה ,

זה הכי יעזור לי בעולם - אתם עוד תראו למה ..

תודה על הביקורת -

עזרה (ע"ר) (ביקורות, עזרים, מבצעים)

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=508701

נכתב על ידי מנהלת בלוג הפאדיחות :) , 1/1/2008 15:31  
370 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחת שחייה ולא נותנת ליחיות ב-23/1/2008 19:56



20,042
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנהלת בלוג הפאדיחות :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנהלת בלוג הפאדיחות :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)