לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  jukebox.

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2009

London - Part one


אז כמו שכתבתי בפוסט הקודם (שהיה לפני חודשים), בסוכות הייתי בלונדון וזה היה השבוע הכי מדהים everrrr.

עד עכשיו התעצלתי להעלות תמונות ובכלל לערוך אותן, אבל הנה כמה שכבר הספקתי. יש עוד מליון ואחת תמונות שאני צריכה לערוך, השאלה מתי .

תהנו

 

בבית של ידידה של סבא שלי בדוליס היל, איפה שישנו (Dollis Hill - שכונה בלונדון לא רחוק ממרכז העיר):

(זה הדבר הראשון שראיתי )













 



(אחי הגדול והקטן :)

 

סופר מקומי באזור:


(זה ממש שעשע אותי חח. אחח גורדון)


בדרך לאנדרגראונד:


(לקח לי שנים לערוך את זה שרק הבתים בצבע )




מאדם טוסו:


(מייקל ♥)






 



 

סנט ג'יימס פארק (ליד ארמון בקינגהאם):





(זה היה בדרך לאיזשהו מקום שאבא שלי לקח אותנו. אני לא זוכרת בדיוק איזה אבל התמונה צולמה אחרי שעלינו גבעה ענקית. זה היה מעייף! )

 

זהו בינתיים, אני מקווה שלא יעברו חודשים שוב עד שאני אעלה עוד פוסט.

אם אהבתם תמליצו :)

נכתב על ידי jukebox. , 19/12/2009 12:48  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאבווי G ב-17/1/2010 23:20



53,703
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjukebox. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jukebox. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)