לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

תמונות שלייי. פאק.


חחח אתמול נזכרתי בבלוג הישן ישן שלי ופתחתי אותו לכמה דק' לראות,

וזה היה כ-ל-כ-ך נוסטגלי! כתבתי שם על אופיר ועל נוי חחחח וזה כייף לקרוא את זה,

הייתי ילדה דיי מטומטמת תאמת.

חח לא משנה -

ולעיקר:

מצאתי מ.ל.א תמונות ישנות שבוודאי תשמחו להזכר :)

לא ממש השתנתי, אבל אישית יותר אהבתי את שנראתי פעם..

 

קבלו, תמונות ישנות

ז"א ליפני שנה וחצי - שנתיים וחצי:

 

אני ושני

 

אהבתי תנעליים אה.. חח אני ונועיש

 

ישששששנות עם ה"קולר" חח

 

 

 

 

 

 

חח כאן כתבתי שאני דומה בתמונה הזאת

לאנג'לינה ג'ולי.. תכלס

 

 

 

ואו גל השתנתה גםם

 

 

טוב מספיק עם הפרץ נוסטלגיה הזאת,

אני שומרת הכל לפוסט הבא..

כייייייייייי

פוסט הבא שנה לבלוג

עם מלא תמונות ישנות ישנות (:

 

קיצר,

כהרגלתי לא התחלתי ללמוד להסטוריה. כמה נפלא.. רואה את הנכשל כבר.

אמרתי לעצמי שהשנה אני רק רוצה לעבור - זה המקצוע השנוא עלי.. וגם עשו לי קטע מעצבן,

לפי המבחנים שלי השנה היו אמרוים להגיש אותי על 90,

אבל לא ניגשתי למתוכנת כי הייתי חולה, ובמועד ב' זה יצא יום אחרי מועד מת' לתמידי תיאטרון..

בקיצור מחשיבים לי את זה כאפס.

ז"א - מינוס 25 נק' בציון הגשה.. ז"א - ציון הגשה 65.

הלוואי שהם יתחשבו.. למרות שזה דיי מגיע לי כי לא ניגשתי למתכונת. פסדר נחייה. העיקר לעבור את המקצוע הזה.

 

 

נכתב על ידי zivi. , 28/6/2008 02:08  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות שלי (::


וואי, תכלס הבגרות הייתה ברמה מאוד גבוהה, אפילו יותר מידי, הרבה מעל מה שציפיתי.

וזה כל כך מבאס שהגישו אותי על 100 ב003 ועל 95 ב005.. וס-ת-ם זלזלתי ולא למדתי ואז דפקו לנו בגרות קשה אחושרמוטההה.

וכולם זה ככה. הבצפר לא הכין אותנו מספיק טוב לבגרות הזאת אם להיות כנים. \= מהזה ההסתברות הזאת?! חחח בטעות עשיתי ב005 הסתברות בחיי היום יום (משהו שלא למדנו, שאסרו עלינו לבחור אותו) ושכחתי שאסור לנו לעשות אותו. נהדר :).

קיצרררררר מועד ב' הא? :\\ אוףףף כל כך אין לי כוחות!!

 

טוב תמונות שלי ושל עמיתושקע שלי..

 

 

 

 

באסה להתקע עם ראש עגול.\=

לאב יו קטנהה.

 

 

אני לא מאמינה שחפרתי על לימודים חח לא מתאים לי.

קיצרררררררר,

שיהיה לכולם חופש נעים (לא בדיוק חופש אבל שיהיה)

ות=ה=נ=ו הכי חשוב. מה זה לימודים?! זה סתם חראטההה :) העיקר זה החופש:].

 

נכתב על ידי zivi. , 24/6/2008 00:04  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  zivi.

בת: 33

ICQ: 232737760 




27,667
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzivi. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zivi. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)