לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

תמונות שלי מהכינרת =]


וואי היה מהזה כייף.

 

אני שרופה אש וזה אפעם לא קורה לי.. בכלל לא השתזפתי רק נשרפתי :\ איזה עיצבון! ועוד שמתי קרם הגנה.(אני היסטרית לכל מה שקשור לקרינה). נכנסתי לים רק ביום השני, כל השאר העדפתי לא להיות עם בגד ים.

 

חח בלילה השני הלכנו לשתות קצת על החוף והיה שם משלחת של ילדים מבלגיה והם אשכרה עישנו סמים! אמאלה בחיים לא ראיתי סמים וזה היה ממש מפחיד. הם נדפקו לגמריי הם הפשיטו שם איזה מישהו ובסוף כולם היו ערומים ונכנסו ככה לכינרת. וואי זה היה דוחה הם גם שרו כל מיני שירים בצרפתית חח, ואחרי זה הם הצטלמו ערומים ואמרו משהו שלא הבנו עם "פייסבוק" קיצר הם מעלים את זה לפייסבוק \= בעע.

 

טוב תמונות (:

 



 



 



 

 



 



 



 



 



 



 



 

 

המשך עוד כמה ימים, אין לי כח לעלות הכל ביחד.

נכתב על ידי zivi. , 21/7/2008 17:34  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מ-ל-א תמונות שלי :).


הייתי חולה כל שבוע שעבר.. אבל ממש. גם לא ניגשתי לבגרות באנגלית כי הייתי בבית חולים,

עכשיו אני יותר טוב טפו טפו טפו.

מחרתיים נוסעים לכינרת =] בא לי כבר.

 

מלא מתגייסים, זה כלכך מבאס. ילדים שדיברתי איתם יום יום פתאום הולכים לי ונהיהם חיילים :\ . אני צריכה להתרגל למחשבה שאני לא אוכל להיות איתם בקשר כמעט וזה מבאס. 

 

טוב תמונות שיובי שלי צילמה..



 

את זאת היא שמה בבלוג שלה, אז אני שמה גם למרות שיצאתי קצת בטטה.



 



 



 

עם דרי



 



 



 

 

טוב לא נראלי יהיה עידכון עד שבוע הבא (כינרת),

ביי ביצ'אס.

נכתב על ידי zivi. , 15/7/2008 13:00  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  zivi.

בת: 33

ICQ: 232737760 




27,667
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzivi. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zivi. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)