לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ושוב..היא לא אמרה מילה. כי חוץ מזה היא לא הייתה אינטילגנטית בכלל...



Avatarכינוי: 

בן: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

"גשם הוא הריטלין הכי טבעי שיש...."


גשם, קצת ביטלס, קצת קווין,אהבה,סרט טוב אולי גם קצת בירה.

דברים שעושים לך את החיים טיפה יותר טובים...

זהו, נגמר האבל, אני מגולח ומסופר, ועכשיו הכל תלוי בי, אני צריך לשמור על קשר עם האחים שלי,עם דודות שלי ועם סבתא שלי שאני כלכך אוהב...

אין לנו יותר את האבל שיחזיק אותנו...

צריך להתעלות מעבר לזה....

 

שתהיה שנה טובה, שנה של אהבה, שנה של יצירה...

הרבה מוזיקה, הרבה כיף...

חג שמח..

 

אורז, ונוסע...

 

נ.ב

כולם אומרים שאני דומה לו...

אני דווקא שמח עם זה...

הם גם אומרים שאני מיוחד מאוד...

לא יודע כמה זה נכון....

 

נכתב על ידי , 27/9/2008 11:10  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כאן.


אני כאן,בחדר מחשב שלו...

הכיסא שהוא ישב עליו, התמונה שלו על המרקע של המחשב...

המזגן פועל, באמת שקר לי, אבל יהיה לי קר הרבה יותר אם אכבה אותו..

אז מה אם לא היינו בקשר הדוק?

עדיין אהבתי אותו, גם אם התעקשתי שלא.

אז מה אם הוא היה עקשן?

אני דומה לו, החזרתי לו באותו המטבע גם בלי לשים לב ובלי להתכוון.

אולי זה נגמר לפני שהספקתי לסדר את זה, ואולי זה נגמר כשהוא כועס עדיין עליי ועלייה.

או להפך, אוליי הוא חושב שאנחנו כועסים עליו.

אני מתנצל... באמת מתנצל...אתה יקר לי...

ואולי רק אני הפסדתי....

ואולי...אולי בכלל לא הפסדתי...אולי פשוט הזמן נגמר לפניי שהספקתי לנצח...

אני אוהב אותך.

 

סליחה אבא.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/9/2008 13:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,899
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB.N אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B.N ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)