לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

may laiyf


בית הזונות המהמם של שקד....!!נגעלים עוד מהשם?? קורה גיחגיגיחיחיחי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

לכל הקוראים הנלהבים של הבלוג נאצה נגד שקדי


היי, מדבר/ת כותב/ת הבלוג.

אני עדיין אשאיר את העובדה של אם אני בן/בת לא ידועה, לא כי אני מפחד/ת, חח, סתם לצורך הקטע. שתהיו סקרנים.

לעומת זאת, אם תחפשו טוב טוב לכל אורך הפוסט הזה כן תמצאו רמז לאם אני בן או בת. מי יהיה החכם שיצליח?

הרמז למציאת התשובה הוא look in the bottom, and then, look in vert. :)

גם את העיצוב החלפתי בשביל הרמז, נסו לחשוב למה.

 

אז הרבה שמו לב שכבר לא מתחדשים כאן פוסטים וזה מדי הרבה סיבות, אבל יש כמה שאני חייב/ת לציין:

 

אחד, זה שאין לי זמן לעדכן את הבלוג. אני עולה לכתה י', ואני עושה המון הכנות-אני נפרד/ת מחברים שלא עולים איתי לאותו תיכון, אני יוצא/ת לבלות איתם כמה שיותר. למי ששאל, כן, יש לי בלוג אחר שהוא לא בעילום שם אבל אני לא אפרסם אותו P: ואפילו אותו אין לי זמן כבר לעדכן.

 

שתיים, זה בעצם העובדה שמילא אם הייתם מגיבים הרבה, הייתה לי מוטיבציה להמשיך. אבל שקד מקבלת המון תגובות לכל פוסט בעוד הבלוג הזה מקבל אולי 20-25 במזל. כן, חלק ממכם יגידו שזה הרבה, אבל זה רק בגלל שהבלוגים שלהם לא מוכרים ויש להם את הסיכוי של 5 השניות לקבל תגובות כשהבלוג שלהם מופיע ב"בלוגים שעודכנו" ואז הוא נעלם כלא היה, אבל זה לא הרבה. לא כשאני יודע/ת שנכנסים לבלוג הזה יותר מ-50 איש ביום.

 

שלוש, זה שכבר ממש לא אכפת לי משקד. באמת. היא פשוט לא מעניינת.

בהתחלה זה עוד היה מגניב לרדת עליה, כי היא עצבנה והכל אבל היא בעצם הייתה כמו אופנה  חולפת, והאופנה הזו חלפה.

ולכל אלה ששונאים אותה, אם באמת אתם רוצים ששקד תפסיק לעדכן והכל, פשוט תפסיקו להכנס לה לבלוג, ולהגיב לה, כי ככה בעצם לאט לאט המלא תגובות שהיא מקבלת בכל פוסט יהפכו ל-20, ואז ל-10 ואז יבוא היום שכבר אף אחד לא יגיב לה יותר. ואז היא תדבר אל הקירות, ופשוט כבר ייצא לה כל החשק. סמכו עליי.

 

ואלה בעצם הסיבות לעזיבתי מהבלוג, לא כי אני מפחד/ת ממנה, XDD ואו איך צחקתי עכשיו. ולא כי "ריקוש" או "שני בנרד" או "נועם" אמרו לי לסגור את הבלוג, אלא פשוט, כי בא לי. כי באיזשהוא מקום, התבגרתי.

 

עכשיו אני אגיד שלום, לתמיד :]

 

אני בהחלט 100% בת.

 

להתראות.

נכתב על ידי שקדיי (: , 14/8/2007 16:56  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני ונועם חזרנו!!!


היום למדתי משהו חדש- שיש כפתור שבאמת יכול לצלם את המסך שלי במחשב!!!!! נכון שזה גדוללל???

הנה תראו!!! צילמתי את העיצוב המושי מושלם החדש של הבלוג שלי!!!!




טוב אז ניגש קודם כל לתגובה ההכייייייייייי מפגרת:



מה כאילו למה אתה חושב שיהיה לנו אכפת ביכלל?!?

איכסה כבר אמרתי לך לא להכנס לי יותר לבלוג לא יא זבל אתה מכוערררר תעוף מפה כבר

כל יום אתה כאילו רק חורש לי על הבלוג תמצא חיים!!!

חננה טיפש

 

אוקי אז אני ונוני שלי המאמוש השלמנוווו וחזרנו להיות יחדדדדדד

יאווו מה זה התגעגעתי ל-20 ס"מ שלווו... בטח לתום יש פחותת!! אבל גם קודם שוב לפני זה

אז אוקי אני כזה קיבלתי את התוצאות של המבחן שעשיתי בקיץץץ אם עליתי להקבצה של "מוגבלים" או שנשארתי בהקבצה של "ללא תקווה" במתמטיקה וגיליתי שעדיין אין לי תקווה!!! :(

אוףף נו אם אולי לא הייתי חכמה כמו הקוף המצוי אולי הייתי עוברתתת בעעעע טוב נו לפחות אני שוכבת עם אנשים ומקבלת כל הזמן זיןןן זה הכיייייי כיף!!!!

אוקי עכשיו אתם מביניםםם פגשתי באילת את התום ההוא כן?? אז קיצר אני כזה באתי לדבר איתו לסיים את הקשר בגלל נועמוש שחזר אלייי.... הנה השיחה שלנו....

 

 

tommy gun אומר/ת:

מי זה?

שקדיה(: אומר/ת:

תומייייי

שקדיה(: אומר/ת:

היי מאמי מה קורה=]

tommy gun אומר/ת:

מי זה?

שקדיה(: אומר/ת:

זאת שקד

tommy gun אומר/ת:

מי??

שקדיה(: אומר/ת:

חח שקדדד נו מהבית מלון???

שקדיה(: אומר/ת:

מה קורה קושקושי?

tommy gun אומר/ת:

מה?? איך יש לך את המסן שלי???

tommy gun אומר/ת:

ואגב אני לא בנוי לקשר גיליתי שיש לי איידס

שקדיה(: אומר/ת:

מה

tommy gun אומר/ת:

טוב ?? אז תמחקי אותי, אני אמחוק אותך ושנינו נמשיך הלאה אוקי??

שקדיה(: אומר/ת:

חחחחח לא עבדת עליי ניסיון נחמד!!

tommy gun אומר/ת:

ממ אוקי אין לי איידס אבל אני לא מחפש כרגע חברה..

שקדיה(: אומר/ת:

חחחחח גם הפעם לא עבדת עליי!!!

tommy gun אומר/ת:

אני רציני

שקדיה(: אומר/ת:

כן כן

שקדיה(: אומר/ת:

תשלח לי את התמונה שלנו שהצטלמנו

tommy gun אומר/ת:

שרפתי אותה

 שקדיה(: אומר/ת:

הייתה לך שריפה בבית?!!?!?!

tommy gun אומר/ת:

לא, לקחתי את התמונה ושרפתי אותה עם מצית

שקדיה(: אומר/ת:

אמממ למה? רגע, איך שרפת תמונה זה לא עשוי מעץ!!!

tommy gun אומר/ת:

לא רק עץ יכול להשרף נשמה

tommy gun אומר/ת:

בכל מקרה כמו שאמרתי קודם, אני לא מחפש חברה!

שקדיה(: אומר/ת:

חחחחחח נווו אני לא נופלת בפח שלך יאללה נסה משהו אחר כבר

tommy gun אומר/ת:

נכון שקד, עבדתי עלייך, את נורא חכמה

שקדיה(: אומר/ת:

קיצר תומי אתה שומע?? אני מצטערת אבל לא נראה לי שזה יעבוד בינינו

שקדיה(: אומר/ת:

תיראה מאמי אתה חמוד בטירוף....תאמין לי יש לך דברים נסתרים בעיניים שלך

שקדיה(: אומר/ת:

אבל לא ניראה לי שנוכל להיות ביחד....=[[

tommy gun אומר/ת:

את רצינית?

שקדיה(: אומר/ת:

כן

tommy gun אומר/ת:

יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

שקדיה(: אומר/ת:

אני מצטערת מאמי אתה בנאדם טוב יש לך נשמה טובה ואתה גם חתיך אני חולה על העיניים שלך

שקדיה(: אומר/ת:

אבל אין מה לעשות.... זה קשה גם לי, תבין אותי

tommy gun אומר/ת:

ישששששששששששששששששששששששששששששששששששש אלוהיםםםםםםםםםםםםם

tommy gun אומר/ת:

תודה תודה תודה

שקדיה(: אומר/ת:

אתה גר רחוק איך אנחנו ניפגש ככה?

tommy gun אומר/ת:

למה שניפגש י'עמה?!

tommy gun אומר/ת:

את כרגע אמרת שאת לא רוצה להיות בקשר נכון?!?!

שקדיה(: אומר/ת:

כן ואני מצטערת מאמי אני יודעת שאתה מאוכזב

שקדיה(: אומר/ת:

למה אתה שותק??........

tommy gun אומר/ת:

אה, הלכתי לשניה לעשות סיבוב עם המכונית לצפצף ולצעוק ברחובות "יש אלוהיםםםם!!!!!111"

שקדיה(: אומר/ת:

אמממ אוקי...

tommy gun אומר/ת:

אני לא מבין מה אני עוד מדבר איתך

tommy gun אומר/ת:

בעעע

שקדיה(: אומר/ת:

אל תיקח את זה כל כך קשה...אנחנו עדיין יכולים להישאר ידידים

tommy gun אומר/ת:

טוב חחחחחחח לא הייתי מתקרב אלייך עם אב"כ

tommy gun אומר/ת:

את שעירה כמו בית שחי של ערבי

שקדיה(: אומר/ת:

מה הקשר יואוו למה כולם אומרים לי את זההה?!!?!

tommy gun אומר/ת:

אני אלשין לקרקס שברחת

שקדיה(: אומר/ת:

לא מפחיד אותי

tommy gun אומר/ת:

חחח יאללה תחזרי ליער בן שמן לחברייך היונקים

שקדיה(: אומר/ת:

איזה חברים?

tommy gun אומר/ת:

הפוזלת, ההומו הפיל וכו' כל אלה מקומם איתך ביער לא??

שקדיה(: אומר/ת:

אני בכלל גרה בבת ים!!!!

tommy gun אומר/ת:

בתוך כלוב?

שקדיה(: אומר/ת:

תרגיע

שקדיה(: אומר/ת:

מה אתה רוצה ממני?

tommy gun אומר/ת:

כלום סתם כיף לרדת עלייך

tommy gun אומר/ת:

תגידי ההורים שלך אחים?

שקדיה(: אומר/ת:

לא יודעת מצאו אותי בתוך פח זבל ברחוב כשהייתי קטנה

tommy gun אומר/ת:

אה

tommy gun אומר/ת:

היה לך גם אז שיער שופע או שזה גדל עם השנים?

שקדיה(: אומר/ת:

עלק שיער שופעעע

tommy gun אומר/ת:

חח XDDD

tommy gun אומר/ת:

ניראה לך שבאמת שמתי עלייך באילת?? פגשתי שם את החברה הכוסית הבלונדינית שלי בבריכה

שקדיה(: אומר/ת:

יואווו

שקדיה(: אומר/ת:

אל תדבר איתי

tommy gun אומר/ת:

יאללה סתמי כל יום את עושה 4x4 באוטו עם עובדים זרים

שקדיה(: אומר/ת:

מה הקשר?!?! איך בדיוק אני מכינה את המספר 16  עם עובדים זרים במכונית?!?!

tommy gun אומר/ת:

וואלההה את יודעת חשבון לחסרי תקווה

שקדיה(: אומר/ת:

זאת באמת ההקבצה שלי

tommy gun אומר/ת:

תנחומיי

שקדיה(: אומר/ת:

שוב אתה מקלל?? זהו אני חוסמת אותך

tommy gun אומר/ת:

רק אל תשכחי להתרחץ פעם ב... כן? יאללה ביי

 

נכון הוא רשעעעע?? =[

קיצר אז סיימתי איתו לגמרי, מגיע לו ששברתי לו את הלב!!!!!

 

קיצר אז לקחתי מונית לבית של נועמוש המאמוש כי התגעגעתי אליוווו ופתאום מתי שהגענו אני כזה מגלה ששכחתי לקחת כסף!!!! והנהג מונית הציע זיון בחינם ואני כזה מה פתאוםם אני עולה הרבה יותר מה-20 שקל שאתה רוצה אז הוא אמר לי שזה או זה או שהוא כבר ידאג לשים אותי במכלאה ... אז הזדיינו שם במכונית ואז הוא עזב אותי סוף סוף יואווו איזה קרצייה שימות

 

אז קיצר אני כזה באה לנועמוששש שלי ואני כזה "נועם יואו איך התגעגעתייי אליייייךךך נשמהה" ואז הוא כזה "היי שקד אממ מה את עושה פה??" "באתי לראות אותך" ואז הוא כזה נראה מופתעעע "טוב תקשיבי אין לי זמן אז בואי נעלה להזדיין ואז תעופי סבבה?" אז עלינו למעלה והזדיינו שיווואוו כל כך התגעגעתי לזין שלווו

 

 

 

יאללה זהו להיום נשמווווותתתת תגיבו המווווווןןן

נכתב על ידי שקדיי (: , 7/8/2007 15:13  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי מעילת אנשים!!!!!!!!!!!!!1111



 

היי פיפל שלי!!! היה כ"כ מושי מושלם באילתתתת שיואווווו$^&*^*^*%$

לפני שאתחיל את הפוסט הזה שוב הפינה התגובה הכי מפגרת!!!



יואוווו שוב החופר הזה המעצבןןןן איכסעעעעעעעע כאילו שוב אתה פדופיל סתום ת'פה ותעוף לי מהבלוג!!!!!

ואל תגע בריקוש!!!!!!!!!!!!!!!!!

איווו ולמה נראלה לך שאני ירצה לראות אותך במפגשששש אתה בטח פדופיל הומו מחבל!!!! אני אלשין!! כאילו

 

 

 

טוב אז כאילוווו ב-10 ירדתי למטהההה לטנדר של ההורים של סופייייי והבאתי את כל המזוודותתתת והכלל ופגשתי בפנים את ריקוששש ההומו שלייי ואת שני בנרד הפוזלתתתת ואת סופייי ואיוווו פתאום אני קולטת את הבת דודה של סופי כאילו מה היא נדחפתתתת איכסעעעע כזו שמנה בעעעעעע

קיצר אז כל הנסיעההה היא כזה טוחנת לי על כל הבני דודים שלה ועל המשפחה שלה והיא לאאאא קולטת שאני לא רוצה לדבר איתההההה כזו זוהמהההה בעעעעע.....

קיצר אבל גם היה אחלה בגלל שהבאתי כזה דיסק צרוב שאחי הקטן והפרייאר צרב לי כי אני לא טובה עם הלהכניס את הדיסק למחשב זה מה זה קשההההההההההההה אוףףף!!! שיחליט כבר אם הוא נסגר או נפתח פעם זה כמעט הוריד לי אצבעעעע

קיצררר אז הם כזה שמו את הדיסק ואני וכוללל החברות שלי התחלנו כזה לצרווווווחחחחח את כל השירים חחחחחחח היה קורעעעעעעעעעע!!!!!

 

בדרך גם עצרנו לשני ערבייייייים טרמפיסטים כי היה הרבה מקום בטנדר הענקי..... אז קיצר אנחנו כזה שואלים אותם לאיפה אתם רוצים ללכת?? אז הם אומרים לנו לתל אביב קרוב לשוק הכרמל אז ראיתי פתאום שיש לאחד מהם כזה בולט בחולצה כמו חגורה גדולללללההה כזו אז שאלתי אותו מה זה הוא אמר לי שהוא אכל  יותר מידי בצהריים חחחחח איזה מצחיקקק אמרתי לו שילך לעשות ספינינג זה מוריד הרבה שומןןןן ולא צריך להסתובב!!! כי פעם אחת אני זוכרת שאמרו לי ללכת לעשות ספינינג אז מצאתי כזה גלגל ענק של אוגר והתחלתי לרוץ בפנים ואז אמרו לי יא מטומטמת זה לא ספינינג חחיחיחייחיח זה היה קצת מפדח!!! אז הוא כזה הסתכל עליי כאילו אני חייזר אבל הוא בטח מה זה התפעל מהיופי המדהיםםםםםםםםםם שליייי חיחיחיחיחייי

 

קיצר אז הורדנו אותם בתל אביב ליד השוקקק והמשכנו בנסיעהההה עד שהגענווו...

הנה תמונה שלנו בטנדר עם כולם והערבים!!!!!!



קיצרררררררררררררררר אחר כך הגענו למלון וסידרנו את החדרייים!!!!!

היה את החדר שלי של שני וסופי ובחדר השני רעות ריקוש ואדווה חיחחייחי מסכנהההה ריקושששש

קיצר אחר כך ירדנו לבריכהההה ובגלל שלא היה לנו בגד ים אז סתם ישבנו שםםםם קיצר אני כזה התבשלתי שם עם כל הבגדיםםם אז אני כזה הלכתי לתבול שם ת'רגליים בבריכה הקרהההה.....

פתאום אני קולטת איזה חתיייייךךךךךךך מדהים והוא כולווו עשה לי כזה הסתכל עליי כמו הערבי חח אני כזה ידעתי שהוא מתלהב מהיופי העמוק שליייי אז אני כזה שיחקתי קשה להשגה וצרחתי כזה לכולן שיואווווווווווווו איך אני מתגעגעת לנוני שלייייייייי!!! והם כזה לא הבינו.. חחח אבל אחרי שהסתובבתי הוא לא היה שם... הסתכלתי עוד קצת והוא התחיל עם איזה אחתתתת כולה כזו ציצים ענקייםםם אבל לא יפה כמונייייייייייייייי!!!! חחח שיחק אותה קשה להשגההה אהההה??

 

אחרי איזה שעההה ככה ההורים של סופי חזרו עם המפתחות אז עלינו למעלה לחדרים שלנוווו והחלפנו לבגדי ים חחחחח ראיתי לסופי ת'ציצי!!!!!!!!!!! שיואווווווווו אז אני כזה יורדת למטה עם כולן לבריכה ואדווה הדבה הזאת נכנסה ראשונה לבריכה כמעט הוציאה את כל המים החוצה חחחחחחחחח.... ואז מה היא עושה התחילה להשפריץ עליי כאילו אני חברה שלההההההה!!! והפון שלי מת מהמים כי שכחתי שהוא שם (אההההההההה הפוןןןןןןןןןן שליייייייייייייי!!!!!!!!112$%^&^W$$#%#!) ואני כזה כולי הייתי עצובהההה יואוווו איך אני אשרוד עכשיו בלי הפון שלי?!?? אז שני בנרד הפוזלת המושי מושלמת שלי באה לנחם אותיייי שיואו אני מתה עליהההה ואני כזה אומרת לה אנחנו חיייבות לתכנן נקמה נגד השמנההההה!!!

 

הנה תמונה גם מהבריכהההה... חוץ מהקטע עם הפוןןן שלי שמתתת היה מזה סבבהההה!!!



אחר כך כאילווו בחדר אוכל אז אני כזה ראיתי שוב את הכוסון המהמםםםם שראיתי בבריכה והוא עדיין שיחק אותה קשה להשגה חיחיייי ברגע שראה אותי הוא ברח אההה???

אחר כך עלינו לחדרים והשתגענננווו בחדר שלנו אנחנו כזה שמנו את הדיסק הצרוב בטייפ שהפוזלת הביאה  וכזה צרחנו ועשינו מלאאאא רעששששש חחחחח פתאום אנחנו כזה שומעות דפיקה בדלת אז כזה בנרד התחילה כולה להכנס לסרטים ולחשוב שזה רוצחחחח פתאום גילינו שזו אדווה הפילה השמנה ריקוששש ומסתבר שרעות נוחרת אז הם באו אלינו לישוןןן

אז כזה בהמשך הערב חיברנו כזה עם רווח שתי מיטות ושמנו שמיכה שזה יראה כאילו אין רווח ואמרו לאדווה שהיא צריכה לישון על הרווח והפילה קפצה ונפלה ובדרך שברה את הקומה ונפלה לחדר מתחתינווווו.... קיצר לא היה לנו אכפת אחר כך היא חזרה והייתה כולה בסדר!! וכזה שמנו שטיחחח על הנזק לא קרה כלום!!!!!!

 

קיצר אחר כך היינו כבר עייפות אז ריקוש ישנה על מיטה בצד ואני ושני ישנו על המיטה הגדולה ואדווה ישנה על הרצפה כמו כלבבב חחחח טוב קיצר בבוקר אני כזה הולכת למעלית ואני רואה אותו כזה בפניםםםםםםם!!! אז מיהרתי להכנס ואז הוא שוב שיחק קשה להשגהההה חחח והוא כזה נצמד כמה שיותר רחוק ממני לקירררר... אז אנחנו כזה ירדנו והוא כזה יצא לפניייי אז עקבתי אחריו כי זה כיף לעקוב אחרי אנשים אני עושה את זה כל הזמןןן קיצר אז אני כזה רואה שהוא בחדר 302... אז אני כזה תכננתי תכנית מה זה מתוחכמת ואז אני כזה באה ודופקת לו בדלת ואומרת לו שאני כזה בחדר לידו  ושהחברות שלי יצאו והשאירו אותי בלי מפתח וזה...  ואני חייבת להשתין אז קיצר הוא כזה שאל אותי אם אני באתי מיער בן שמן אז אני כזה חחחחח לאאאא מצחיקוןןן אחד אז קיצר הוא נתן לי להכנססס ואני כזה הלכתי להשתין וזה ופתאום אני קולטת שהוא צילם אותי משתינההה ואז אני כזה חחחח אתה אוהב לצלם בנות ערומות???

קיצר הנה התמונה שהוא צילם אותי משתינהה 



אז בדרך החוצה אני כזה שאלתי אותו איך קוראים לו והוא כזה "תום" ואמרתי לו שקוראים לי שקד ואמרתי לו שיש לו ריבועים יפים והוא כזה אומר שאני שופעת שיער אז כזה חייכתי אליו והוא טיפה נבהל חיחייחלא נורא אז אני כזה אמרתי לו שאני יורדת לבריכה אז הוא כזה "טוב חכי יש מצב שינסו ללכוד אותך זה בטח יהיה מעניין" ואז הוא כזה בא איתי שיואוו איזה חמודדד ואז כזה ישבנו בבר והוא קנה לי 3 ארטיקים וזללתי את כולםםם אז אני כה ברביעי אומרת לו "מאמי תקנה לי רק דיאט פליזוש" אז הוא כזה "מה נזכרת עכשיו שאת צריכה דיאט אכלת 3 ארטיקים י'פיל" אז אני כזה "חחחחח מאמי אני יודעת שזה בצחוקקקק" אז הוא כזה הלך לקנות לי ת'דיאטטט ...

 

קיצר ביום אחר כך הוא כזה בא אלי בחדר אוכל ואמר לי שאתמול הוא חיפש אותי בחדר לידו כדי להגיד לי שהוא לא בקטע של שעירות יתר ואמרו לו שאין שם שום שקד.... אז אמרתי לו כזה שהעבירו אותנו כי מישהי בשם אדווה עשתה סתימה בשירותים עם כל החרא שהיא חירבנה שם חחח נכון גאוניייי? קיצר אז הוא אמר כזה אההה אוקי... והוא אמר לי שזה מגעיל אותו העניין ואולי כדאי שנפסיק כי אני כמו הכלב שלו... אז אני כזה "חחח איזה מצחיקווווןןןן אני ידועת שזה בצחוקקקק!!!" אז הוא כזה טוב בכל מקרה ביי אני הולך לשחות...

אז כזה אני אמרתי לכולן בואו נלך לשחות כי תום החתיך יהיה שם והלכנו כזה לשחותתת ועשיתי איתו תחרות שחייה ויואווו זה היה כל כך כיף לתבול את הגוף כמו להתרחץ ולא התרחצתי כבר איזה חודשששש!!

קיצר אז באותו אחר הצהריים הייתה תחרות כשרונות צעירים חיחי עליתי לבמה ואז כזה כולם כזה התרחקו 4 צעדים אחורה ואני כזה אמרתי שאני מקדישה את השיר למישהו יקר לי נוראא והתחלתי לשירררר ולפי דעתי זה היה מדהיםםם והייתי יכולה גם לנצח אם איזה אחד לא היה זורק עליי כסא כדי שאני אפסיק לשיר ולשבור ת'חלונות אבל הוא סתם קינאאאאאאאא...... !!!!

אז כזה הלכתי לאיפה שהוא היה וכל החברים שלו והוא אמר לי שבאמת לא הייתי צריכה ואז עצמתי את העיניים ניסיתי לנשק אותו צרפתית אבל גיליתי שאני מצרפתת תפוח אדמה... ואז אני כזה חחיחיי איזה מצחיקווון עליתי עלייך אתה ביישןןןן....

אחר כך הזמנתי אותו לחדר והוא הגיע ואמר לי כזה "טוב תקשיבי אני לא רוצה להיות בקשר עם צ'ובאקה!!!!!!!!!!!!!!1" אז אני כזה בואאא תן לי נשיקההה מותק.... וכזה התקרבתי אליוו.... חיחי הנה תמונה מהמקרה.. כמעט הצלחתי לנשק את הביישןןןן

 



ואז כזה עצמתי את העיניים וגיליתי שאני מצרפתת הפעם שמיכה כזו עם כתמים לבנים עלייההה טוב נו... חח לפחות הוא מקוריייי התום הזההה....

קיצר סחטתי ממנו ת'מסן שלו לפני שהוא ברח לי אז אני כזה הייתי שמחההה!!!

 

ביום חמישי חזרנו הבייתה כבר והיינו עייפוווווות לאללה

אז אני כזה פתחתי את המחשב בבית ואף אחד לא השאיר לי הודעה חוץ מנועמוש! הא מה הוא רוצה?? מעניין!!!!!!!!!!!!!!!

אז קיצר הוא אמר לי שהוא ומורן נפרדוווו ישששששששש הגיע הזמן והוא רוצה לזיין אותי כי אין לו משהו יותר טוב לעשות...

אז אני כזה המממממ.... מה אני אגיד לו??? יש לי עכשיו את תום המושי שלייייייייי

מה לעשות אנשימים מושלמימם שלי?!!??

 

קיצר יאללה זהו להיוםםםם ביייושששש

 

נכתב על ידי שקדיי (: , 3/8/2007 23:31  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  שקדיי (:

בת: 21




1,773
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקדיי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקדיי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)