לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008


טוב אז נתחיל בזה שאני יודעת שאני מעדכנת פעם במאה שנה
אבל כנראה שאני לא מרגישה צורך לעדכן לעיתים קרובות יותר..
ובגלל זה עכשיו נשלים חומר של 4 חודשים ?XD


אז כל המעבר של הבצפר הזה ...
אח אני שונאת את זה..
אני חושבת שכן מצאתי את עצמי בבצפר ולמרות שהחברה אוהבת אותי ,אני מניחה
ולמרות כל החברים החדשים שהכרתי , זה פשוט לא זה.
לפעמים אני מרגישה שפשוט הכול מזויף.
וגם כל הצביעות הזאת שהולכת אצלי בבצפר זה פשוט נוראאאאאא.
אני באמת לא רגילה לכזה סוג של התנהגות.
עכשיו סופסוף למדתי שלא צריך לסמוך על כל אחד ולא להיות פתוחים עם כל אחד, כי יום אחד הוא חבר שלך ואז
יום אחרי הוא מספר את כל הדברים האישיים שלך.
בתכלס באתי לבד ריגשית לבצפר.
לא באה איתי אף חברה שמכירה אותי הכי טוב בעולם.
שיודעת מה יצחיק וישמח אותי שאני עצובה.
שגם בלי להגיד יותר מידי היא תבין ישר שמשהו קרה לי או מטריד אותי.

אולי יש באמת כמה אנשים שאוהבים ודואגים לי אבל אני בכל זאת מתגעגעת לאנשים שהיו איתי 3 שנים קודם לכן.
אבל כמו כל דבר בסוף מתרגלים.
אי אפשר להתלונן לנצח.

וחוץץץ מכל הדברים האלה עוברת עלי תקופה באמת טובה.
בתוך כל הבלגאן הזה שיש לי בראש , ישלי גם תאנשים שאוהבים אותי באמת וגם באמת תומכים ואני אוהבת אותם!.



אז בחרתי לי מחויבות אישית כמו כל ילדה בכיתה י'.
אני זוכרת שתמיד ידעתי שאני אתנדב בSOS או במקרה שלי בכלביה העירונית.
וואלה ממש נחמד לי שם חוץ מהקטע ממש אבל ממש מסריח במכלאות..
וכשנכנסתי לשם בפעם הראשונה פשוט נשבר לי להלב לראות ככה את הכלבים שסגורים בתוך כלובים, משו כמו 3 כלבים בכלוב..
נובחים ומיללים בתקווה שהם יהיו הבאים בתוך לקבל בית חם.
ואני ממש שמחה שאני לוקחת חלק במחויבות הזאת בלעשות קצת יותר שמח לכלבים האלה.
חחחח קיצרררר לכו לאמץ לכם איזה כלב.




היה לי יום שני ערב מגמה היה הכי מדהים בעולם - אני נגנתי על בס .
הערב הזה כ"כ גיבש את המגמה שלנו!
יש כל מיני תמונות בפייסבוק וגם את ההופעה עצמה.


בתמונה הזאת רואים אותי יושבת על שי ודניאלה מהצד חחח זה באוטובוס לפני שבועיים ככה בדרך לאיזה קונצרט O:

וסתם עוד 2 תמונות-



זאת מבצפר.. -אני וסיליק





עידן תודה על חצי מהעיצוב.
ואוגי תהני באיטליה!!!!!!
3>


נכתב על ידי , 20/12/2008 18:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nilla's Street. ב-9/7/2009 20:52
 





8,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*ORKI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *ORKI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)