לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

עיכונים ועוד.


האלרגיה של אוריקי פחות או יותר נעלמה.

הוא לוקח פנסטיל מה שדי מרדים אותו....

כואב לו בברכים (חלק מתופעת האלרגיה על-פי דברי הרופאים)

והוא אומר שהוא כמו זקן וזקוק למקל הליכה....

העור שלו גם מאד רגיש, אם נוגעים בו או מלטפים קצת יותר חזק זה כואב לו,

אבל הבנתי שזהעיניין של זמן וזה יעבור.


 

אוריקי אוהב לשחק בסמי הכבאי...

הוא כמובן סמי,

והחיות פרווה שלו הן הדמיות האחרות בסדרה.

כמובן שכל הזמן כלבלבי נקלע לצרה..

(ציטוט מאורי.)

ושצריך להציל אותו,

כשאבא משחק איתואז אבא הוא המפקד.

וכשאני...

אז אני המְפַקֶדָה..

הוא לקח חגורה של חלוק אמבטיה ועשה ממנה...

חֶבֶל כֶּבֶל.

 


אוריקי אוהב להסתובב ערום בבית אחרי שהוא מתקלח.

הוא רץ לו עירום וצועק...

אמא'לה ..

המפלץ.

 

ומי הוא אותו מיפלץ נורא ואיום???

אבא שמנסה להלביש את הילד.

 


 

הילד היה כעוס ועצבני.

ניסיתי להרגיע אותו בכל מיני דרכים.

משחק,

כזה ואחר.

הצעה לצאת למגרש משחקים.

פרי.

חטיף.

הכל נתקל בסירוב.

ביאושי אמרתי לילד..

 

"אורי אני לא מצליחה לעזור לך להרגע, מה את חושב שיעזור לך"

הילד חשב וחשב ואמר לי,

אמא, שירים יעזרו לי, אני רוצה מוזיקה.

ואיזה מוזיקה בחר הילד???

ארקדי דוכין..

ו-Eros Ramatzotti

 

אצל ארקדי דוכין אורי אוהב במיוחד את השיר..

מי אוהב אותך

ואצל - Eros Ramatzotti

 

טעם טוב יש לילד שלי.

ואולי זה כי אני כל כך אוהבת את השירים האלה??.


כשהיינו במיון אורי אמר לרופאה שבדקה אותו...

חבל שאת לא קטנה,

כי היית באה לגן של נעמי ואמנון כיף שם....

סיפרתי היום לנעמי, והיא כמובן התמוגגה מאושר.


 

שבת  נפלאה.

ואני כבר רוצה גשם.

כל כך רוצה גשם.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 19/11/2010 16:48   בקטגוריות אוּרי, אמהות, חכמות, מצחיק, סתיו 2010  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-24/11/2010 13:46




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)