לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

בדיקת דם.


מי שזוכר את  אירועי האלרגיה של אורי מלפני חודש בערך,

יכול לשאול את עצמו -

נו מה נגמר עם זה.

אז ככה,

בחנוכה היינו אצל רופאה מומחית לאלרגיה,

והיא שלחה אותנו לעשות בדיקות דם ולחזור אליה עם תוצאות.

עד היום לא הלכנו,

למה??

ככה...

כי אבא בכלל הדחיק את עיניין ביקות הדם,

ואני נלחצתי מזה שיכאיבו לאוצר שלי,

אבל,

צריך לעשות... הרי אין לנו חשק לעוד אירוע אלרגי עם חדר מיון...

בבקר אמרתי לאוצר שנלך לבדיקת דם,

והוא הרי אמיץ,

ואמא תהיה איתו, וגם אבא...

וכך היה.

הלכנו,

בהתחלה הילד לא ידע מה יהיה...

ושוחח בכייף עם האחות,

והיא התלהבה ממנו,

(נו, באמת איך לא הוא הרי ... הכי בעולם)

ואז ראה הילד את המחט,

והחל לבכות,

ואני כמעט בוכה איתו יחד אבל מעודד אותו ומזכירה לו שהוא גיבור ואמיץ.

איזה שמונה מבחנות מלאו לאוצר שלי.

והוא יושב עלי, אבא מחזיק לו את היד (הפעם הוא לא השתפן...)

ואומר לאחות בבכי,

"אני לא אוהב את זה, זה לא נעים לי"

... וזה עשה אותי עצובה כל כך עצובה.

 

אחר כך עוד עשו לי בדיקת דם...

לי לקחו רק שתי מבחנות,

טענתי שזה לא פייר שיקחו ממני דם ולא יכאיבו ככה לאוּריקי שלי.

 

אחר כך כשהכל נגמר לקח לו עוד זמן להרגע,

אפילו א המדבקה שנתנה לו האחות הוא לא רצה.

נסענו לגן,

כל הדרך הוא עוד ילל,

איך שנכנסנו לגן והוא ראה את החברים הוא התחיל לרוץ ולשחק,

הבנתי שזה כבר לא כואב.

 

עכשיו כשהבאנו אותו מן הגן,

שאלתי אותו עם הוא זוכר איפה היינו בבקר,

הילד כבר שכח.

אבל,

אני כל הזמן שומעת את הקול שלו האומר לאחות...

"זה לא נעים לי אני לא אוהב את זה." 

 

 

 

מאוחר יותר...

עכשיו הילד שלנו עם חום, וכב על הספה חסר כוחות.

ובנוסף לכל הרופאה שלנו, שאותה הוא אוהב צאה לחופשה לשבועיים.

אוף שיהיה כבר גשם שיעיף את כל הוירוסים האלה מכאן

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 22/12/2010 16:49   בקטגוריות אוּרי, אמהות, אני, הורות, חורף 2010, טיפולים, פעם ראשונה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-29/12/2010 10:55




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)