לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

חולצה עם דגל.


ראיתי בחנות, חולצה עם דגל ישראל.

נכנסתי וקניתי לאורי, שיהיה לו למחר, יום הזיכרון וערב יום העצמאות חולצה פטריוטית.

 

תמיד אני אומרת שאני לא רוצה שאורי יהיה חייל קרבי- מפחד אותי.

תמיד אני אומרת שאורי ידע מצויין מחשבים ופשוט יהי באיזה יחידה של  מחשבים, יתרוםם יעשה את שלו....

אבל לא יסתכן, כן אני יודעת  גם בכביש יש סכנות אבל בכל זאת....

 

אני נזכרת שכשאנחנו היינו ילדים אבא שלי היה מספר לנו איך הוא היה בצבא,

איך היה חיל / שוטר על הר הצופים, איך אכל חול ושתה זיעה בגולני של פעם.

ואז...

אחי התגיס לצנחנים, ואבא שלי, אמר שהוא לא רוצה שהבן שלו - אח שלי יהיה קרבי...

אמרנו לו אז,

אבא ככה חינכת אותנו עכשיו אתה מתקפל.

 

כן גם אנחנו מחנכים את אורי לאהבת הארץ, לפטריוטיות, לכבוד למדינה ולסמלים שלה.

גם אנחנו מספרים לו סיפורי מורשת על מעטים מול רבים.

על גבעת התחמושת, על הכותל....

 

שאני לא אתפלא אחר כך שאורי ירצה ללכת לי לצנחנים.

שלא אתפלא עם הוא ירצה לתת ולתרום..

שלא אתפלא עם הוא יתנדב לאיזו יחדה מובחרת כזו.

 

אבל ביננו מה רע בלהיות חייל ב... יחידת מחשבים מובחרת מול הצג?????

(כן אני יודעת מי בכלל ישאל אותי אז......)

 

אז קניתי לאוריקי חולצה לבנה עם דגל ישראל, שהילד ילך גאה,

בארץ ישראל שלו שיפה וגם פורחת... (זה השיר הפופולרי אצלנו בימים אלה)

 

 

שלא יהיו מלחמות שיהיו רק ימים טובים ...

ואת ענפי עץ הזית, יביאו היונים.

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 24/4/2012 15:31   בקטגוריות אוּרי, אביב 2012, אמהות, אני, דאגות, הלוואי, חגים ואירועים מיוחדים, חינוך, משפחה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-26/4/2012 09:54




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)