לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

מודים על דברים.


מודה אני על הרבה דברים חלקם ממש קטנים, וחלקם ענקיים.

 

1. בראש ובראשונה אני מודה על האיש שאיתי, שבאמת אחרי התלאות שעברתי איש כזה זה באמת מדהים.

    הוא מחשב ואוהב ודואג, הוא מצחיק, ומעצבן, ורודף אחרי לבלוע תרופות בזמן - ולכן הוגדר רשמית כנודניק..

    אבל באמת שאין כמוהו- תאמינו לי (לא ברור לי עם העולם היה שורד עוד אחד כזה...)

 

2. אני מודה, על אורי, משוש חיי, הילד שעליו חלמתי כל כך הרבה שנים, וכמו שאני אומרת לו בכל ערב שאני משכיבה אותו,

    תודה על זה שהוא שלי, ושתמיד תמיד רציתי בדיוק אחד כמוהו. חייכן ואוהב ומתוק ונודניק ומדאיג ופיקח וטוב לב..

 

3. אני מודה על המשפחה שלי, הורי אחיי אחותי, גיסותיי שהן ממש כאחיות לי, וגיסי שהוא אח לי, כל האחיינים המדהימים שלי,

    תמיד אני יודעת שהם שם, ואם אזדקק הם יהיו לצידי, כמו לצד אוריקי שלי.

 

4 אני מודה לרפואה המודרנית... בלעדיה לא הייתי שורדת את הסכרת הזו.....

 

5. אני מודה לנתי שאצלו אני עושה לאחורנה טיפולי אקופונטורה, שהחזירו לי את הכוחות, שאבדו, החזירו לי את האנרגיות,

    לא ברור לי למה חיכיתי כל כך הרבה זמן עד שהתחלתי בטיפול הזה.

 

6. אני מודה בל יום ויום לעובדה שאני מורה, שיש בי הכוחות לתת ולהשפיע על ילדים צעירים, שיש בי את הכוחות לתת

    אהבה לילדים, שיש לי את ההתבוננות בילדים והקשרים הנפלאים איתם, שהם נותנים בי  אימון.

 

7. אני מודה לחברים שלי, אין לי הרבה, אבל מי שחבר שלי הוא חבר כל כך טוב, לימורי, עדנה ומירה, תודה לכן שאתן שם.

    (לימורי אני יודעת שאת קוראת כאן, תאמיני לי הכל הכל לטובה!!)

 

8. אני מודה לאל על כל יום שבו אני פוקת עיניים, קמה בבקר, מתלבשת ויוצאת לעבודה.

 

9. מודה שוב כשאני חוזרת הביתה לחלקת האלוהים שלי.

 

10. אני מודה לכם שם שקוראים אותי ומגבים לי, כייף לי עם זה.

 

11. אני מודה על יום של שמש, ומים קרים בברז, על קפה שחור עם חלב, וחביתה עם גבינה.

 

12. אני מודה על רמזור אדום בדיוק כשמגרד מאד ברגל, או כשהדיסק נגמר ואני רוצה אחר.

 

13. אני מודה על העקשנות שלי, בלעדיה לא היו לי כל כך הרבה דברים שיש לי היום.

 

14.  אני מודה על הדרך, ולא רק על התוצאה,

      הדרך, אני מגלה לאחרונה, ממש ממש מרתקת. את התוצאה אני ממש לא יכולה לצפות.

 

 

 

ממש כייף לי לכתוב תודות,

 

 

ערב נפלא והמון המון תודות!!

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 14/5/2012 20:54   בקטגוריות אביב 2012, אוּרי, אמהות, אני, הורות, הנושא החם, חברים וחברות, מחשבות  
הקטע משוייך לנושא החם: מודים על הדברים
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-17/5/2012 17:16




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)