לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

בקרים.


הבוקר אצלנו בבית קשה.

אנחנו מתעוררים בערך ב-6 שותים קפה ואוכלים משהו קטן....

אני מארגנת לו בגדים והולכת בשמחה להעיר את הנסיך,

ליטוף, מילים חמות, קצת ניג'וסים והילד קם.

 

אבל....

עד שהוא מארגן את עצמו,

הוא רוצה שנלביש אותו ועושה הכל, ממש הכל להציא אותנו משלוותנו.

זה כולל בכיות ויללות וקיטורים ומשיכת זמן, הכל כדי שאנחנו נלביש אותו.

הוא נשכב על הספה, מילל שהוא לא יודע להתלבש לבד,

כשאנחנו מזכירים לו שהוא כבר עשה את זה מליון פעם הוא עוד יותר בוכה.

הדבר היחידי שעוד עובד -

כשאני אני לוקחת שקית ניילון שמה את הבגדים שלו בתוכה ואומרת לו, שילך לגן בפיג'מה ושבגן ילבישו אותו...

ואז בשניה הוא מתלבש, אני ממש לא אוהבת לעשות את זה.

 

ואחרי שהוא מתלבש יש דיון של מה הוא יאכל בבוקר -

לחם עם דבש?

      חמאה??

      גבינה לבנה??

      ריבה??

      גבינה צהובה?

 

לא מתאים לאדון הצעיר...

אולי פרי??

אולי ירק??

או קורנפלס...

על כל דבר יש לו איזו סיבה שבגללה הוא לא רוצה.

 

טוב שאקטימל הוא שותה בלי בעיה בבוקר. (אצלנו זה נקרא קמלי..)

ואז יש עוד הצגה שלמה סביב הנעלים / סנדלים...

 

לפני כמה חודשים החלטנו שאנחנו יוצאים מהבית לגן ב-7:45. וכך אכן קורה ברוב הימים,

לפני כן היו ימים שאורי היה מגיע לגן קרוב ל 9:00,

 עד שהחלטתי לשים לזה סוף. הרי בקרוב הוא יהיה בגן עירוני ואחר כך בית-ספר והוא צריך להתרגל

להיות מוכן ולהגיע בזמן.

אגב גם אבא וגם אני אנשים שנדיר שמאחרים. 

 

כן, ברור לי שזה משחק,

ברור לי שזו ההתנהלות שלנו המבוגרים סביב הבוקר.

אבל כשאני צריכה להיות ב-7:45 בית-ספר, אין לי זמן כוח וסבלנות למשחקים האלה.

 

היום שוב בבקר היו בכיות קיטורים ולחץ,

ובסוף הוא יצא לגן עם אבא (אני מתחילה לעבוד מאוחר יותר)

אבל אני נשארתי בבית חסרת כוחות וכעוסה מהמלחמה בבקר.

 

אורי כמובן הגיע לגן מחייך מאושר ושמח.......

 

בתקווה שאכן יהיה לו יום מקסים,

ושאני ארגע.

 

יום נהדר!

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 17/5/2012 08:20   בקטגוריות אביב 2012, אוּרי, אמהות, אני, גבולות, גן, הורות, חינוך, משפחה, קשה לי, תיסכול  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-21/5/2012 08:56




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)