לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

חוגגים חמש - התחלת ההכנות - 1


28 במאי מתקרב , אנחנו כבר מצפים ליומהולדת של אוריקי.

ההכנות מתחילות.

 

הבקשה השנה היא עוגת angry birds, לגן.

את היומהולדת בגן נחגוג ב- 1.6.2012.

בשנה שעברה שני הסבים והסבתות של אורי באו לגן לחגוג,

השנה זה קצת קשה כי ההורים שלנו לא ממש מרגישים טוב,

ולכן הכנתי את אורי לכך שהם לא יוכלו לבוא ליומהולדת בגן.

חשבנו מה נעשה? את מי נזמין??

חשבנו על אח של אבא שבא לחופשה משוויץ - שם הוא חי.

לאורי היה רעיון אחר,

וככה הוא אמר...

"אמא אולי זה לא יהיה רעיון טוב, אולי את לא תואהבי את הרעיון - אני חושב שאני רוצה להזמין את איל אח שלי ליומהולדת בגן"

"אורי, זה רעיון נפלא!!" אמרתי לאוצר שלי,

"נדבר עם אבא שיגיד לשונית, אמא של איל, ונקווה שזה בסדר "

התרגשתי מהרעיון של אורי, מה יותר טבעי מלהזמין את אחיו למסיבת יומהולדת בגן??

אורי אמר לי "אני רוצה להזמין את איל שכל החברים שלי בגן יראו שיש לי אח גדול שקוראים לו איל ושאני אוהב אותו מאד"

הרגשתי מן הרגשה חמימה כזו בבטן,

איזה כייף, ככה בדיוק רציתי שיהיה הקשר בן אורי לאיל.

 

עכשיו אנחנו מחכים לתשובה מאיל, האם הוא יוכל להגיע ליומהולדת של אורי.

 

 

כרגע בדיסק השיר המדהים "bridge over troubled water"

 

אני אוהבת את השיר הזה.

 

 

שבת נהדרת.

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 19/5/2012 09:56   בקטגוריות אביב 2012, אוּרי, איל, אני, אירועיים משפחתיים., גן, יומהולדת, מרגש  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-21/5/2012 09:02




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)