לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

סיכום יומהולדת פירטים.


מסיבת הפירטים מאחורנו, היה מאד נחמד.

אוריקי היה בעננים מהתרגשות ושמחה.

 

העלתי בפניו את הרעיון שהוא ילבש את תחפושת הפירטים שלו לכבוד היומהולדת, ואורי כמובן מאד מאד התלהב.

ארגנו את המקום בו חגגנו אני היתי בלחץ נוראי ואורי בהתרגשות ענקים, מה שגרם לי לכעוס בלי סיבה באמת טובה,

קצת חבל , לי כי היתי צריכה להבין שהוא נרגש-

 ושאני בלחץ ובמקום לכעוס לחבק ולקבל את ההתרגשות ולנסות לתעל אותה למקום טוב.

 

אז נפגשנו בשעה 17:30 על יד הבית, אני פחדתי שילדים לא יגיעו.

פחדים ישנים מהילדות כנראה.

חלק מההורים שבאו עם הילדים שמחו להשאר איתנו,

מה שבדיעבד מאד עזר לנו.

ואז הם הגיעו אחד אחד עם אמא וחיוך ענקי,

כל ילד קיבל רטיה וצעדנו בשירה לגן בן חגגנו

 כאן הילדים פחות שיתפו פעולה..  ואני נהנתי...

התחלנו בהפעלה,

צבענו כובעים מניר עיתון. והדמבנו סמל של פירטים.

הילדים חבשו את הכובעים, רק שהרוח החליטה שכובעים מניר עיתון לא מצא חן בעיניה והעיפו אותם...

 

אחר כך כדי שלפירטים האמיצים והטובים יהיה כח אכלנו- פיתה עם נקניקיה היה התפריט,

בזמן האוכלל היה שקט....

 

ואז יצרנו ספינות מקנקלים, שיפודים, חול ומדבקות.

והשיטו אותן בגיגית מים ושרנו כמתבקש את -  שוטי שוטי ספינתי (הילדים מכירים את השיר מהגן)

 



יוצרים ספינות

 

 

עכשיו אחרי שייט בגיגית זכו הילדים למנת החטיפים הקבועה בחוק ימי ההולדת,

הפתיעה אותי ששני אחים לא נגעו בשום חטיף  פרט לבייגלה (שלא נחשב חטיף) כי ההורים לא מרשים להם.

 

ואז הרמנו את אוריקי על הכסא, אורי כמובן שמח כל כך.

שרנו לנסיך שלנו שירי יומהולדת ומחינו סביבו כפיים.



5 ואחד לשנה הבאה

 

 

סיפרתי לילדים בדרמטיות, שיש אוצר גדול בגינה והם צריכים למצוא אותו...

שיחקנו חם קר ומצאנו את האוצר.

הילדים נתבקשו לעמוד בשורה אני מסרתי לכל ילד כדור והם ברכו את אורי וקיבלו את חלקם באוצר הזהב.

אז הילדים הלכו לשחק קצת במגרש המשחקים הצמוד, הם היו זקוקים להתפרקות ...

 

קראנו להם לטקס פתיחת המתנות...

 



מתנות.

 

אורי קיבלת מתנות ממש שוות...

 

התחלנו לארגן, וההורים המקסימים שנשארו איתנו עזרו לנו.  מה שבאמת היה לעזר רב.

 

הגעתי הביתה מאושרת מכך שהילד שלי היה מאושר ומזה שלמרות הפחד שלי ...

הילדים נהנו וההורים גם הם (כבר אמרולי לעשות הסווה מקצועית למארגנת ימי הולדת..)

ההורים התלהבו מיצירות המיחזור,

ומההפעלות והשמחה של הילדים.

 

ויחד עם זאת כל הגוף כאב לי, הייתי גמורה מעיפות.

ואורי אתם שואלים?? היה מאושר, עם כמיות אנרנלין שצריך היה לרסן...

אמבטיה, פיג'מה וסיפור עשו את העבודה.

והילד הלך לישון.

 

 

מסקנות...

בפעם הבאה הרבה פחות ממתקים!!

והרבה פחות הפעלות..

ואצל ג'וליאנה קראיתי שכדאי וצריך פלסטרים... בכלל לא חשבתי על זה

ומזל שלא הזדקקתי לזה.

והעיקר בפעם הבאה, בפחות לחץ.

 

 

סופ"ש נפלא לכולם.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 8/6/2012 06:34   בקטגוריות אביב 2012, אוּרי, אוכל, אני, גדילה, גן, הורות, חברים וחברות, יומהולדת, כיופים, פעם ראשונה, תמונות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-12/6/2012 13:04




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)