לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

קניידלך


אורי אוהב מאד מרק עוף עם קניידלך.

בערה החג גליה גיסתי הכינה את מרק העוף ובו היו קניידלך קטנטנים וטעימים.

אוריקי אכל בשמחה, עוד ועוד...

אתמול הלכנו לסבא וסבתא הוריו של אבא,

עוד לפני שיצאנו מהבית אורי רצה להתקשר אליהם ולשאול עם יש מרק עוף עם קניידלך.

משום מה, לא נתתי לא, קצת טיפשי מצידי, הילד רוצה לדבר עם סבתא שלו, למה אני מונעת ממנו????

 

סבתא שידעה שהילד מגיע הכינה מרק עוף טרי וטעים עבורו.

אורי נכנס, אמר שנה טובה...

ובלי הרבה גינני נימוסים בקש מרק עוף עם קניידלך.

סבתא קרנה משמחה, בוא היא אמרה לו יש לי מרק טרי וטעים.

אורי שאל עם יש גם קניידלך,

וסבתא אמרה שלא.... אורי התאכזב, סבתא הסבירה שאין לה קמח מצה לעשות קניידלך,

ואורי עשה פרצוף עצוב.

סבתא, כמו סבתא, אמרה לאורי אני אנסה להכין לך קניידלך מ..... פרורי לחם.

בהתחלה אבא ואני התנגדנו, שיאכל הילד מה שיש לא מה שאין.

והיא, אמרה לאורי ולנו, זה שטויות אני אנסה אולי זה יהיה אעים, אז בזכות אורי למדתי משהו חדש.

וכך היה...

סבתא ערבבה פרורי לחם עם ביצה מרק עוף והמון אהבה גלגלה...

והכינה לילד קניידלך מפרורי לחם.

ואמרה לאורי, אורי אם זה יצא טעים רק בזכותך למדתי משהו חדש. תזכור את זה.

אורי היה מאושר, סבתא היתה מאושרת ששמחה את הילד, ושלמדה משהו חדש...

ואנחנו שמחנו בשמחתם.

 

ואורי מאתמול אומר  לנו, בזכותי סבתא למדה משהו חדש, רק בזכותי.

 

 

שנה טובה!!!

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 18/9/2012 14:35   בקטגוריות אוּרי, הורות, קיץ, קיץ 2012, אוכל  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-19/9/2012 18:52




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)