לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

סוכות.


חג.

ועוד חג.

ושבת.

ועוד חג....

 

אנחנו נהנים לנו כייף לנו יחד בין ארוחת שבת לארוחת חג לארוחת יומהולדת.

המון זמן משפחה,

המון זמן של כייף - ובינהם גם רגעים של.. אוף נמאס לי לבשל, הכביסה הזו לעולם אינה נגמרת, הבית כל הזמן הפוך,

אני משתדלת להתמקד בכייף.

 

אורי נהנה להיות איתנו,

עושה לנו הצגות, על נסיכים ונסיכות רעים וטובים (אני זוכה להיות הנסיכה!!!)

ממציא ריקודים לצללים של שירים בלדינו המשלבים בתוכם תנועות מחוג קפוארה,

והמצלמה שלנו, נגמר בה הכרטיס זיכרון, לא קניתי חדש לא כל כך אוהבתת לשמור הכל על המחשב..

ועל הענן הוירטואלי אני עוד לא ממש סומכת

(ולא בטוחה שאני יודעת לעבוד עליו, למרות שאני יודעת שאם קצת  טיפה התעמקות אצליח..)

ולכן לא צילמתי.....

 

 

אתמול היינו אורי ואני במוזיאון תל-אביב בהצגה שנקראת דוד וגולית,

זאת במסגרת פסטיבל הצגות ילדים ע"ש הצנחן ירון ירושלמי.

מאד מאד נהננו.

אני נהנתי מפשטות התפאורה,

כולה היתה מקרטון חום כזה של אריזה מצויירת בצבעי פנדה,

ככה זה לפחות נראה משורה חמש באולם,

גם הבובות היו עשויית מאותו קרטון, פשוט לגמרי וכל כך יפה.

גורם לילד לחשוב הנה גם אני יכול ליצור תפאורה ובובות ולהמחיז סיפור שאני מכיר.

נהנתי מקריצות ההומור שהיו מיועדות למבוגרים

(לכבשים של דוד קראו סימקה וסוסיתא..)

נהנתי מההומור לילדים.

נהנתי מהפתיחה המכבדת את הילדים,

ומזכירה כללי התנהגות,

ומזכירה שהכל הצגה ואם נבהלים או מפחדים, דרור רינצלר השחקן נמצא שם ושומר על כולם.

אורי נהנה מאד מעלילת הסיפור.. רעים טובים, חלשים חזקים מתאים לעולם שלו.

הוא נהנה מהשירים.

נהנה מההגשה.

נהנה כך שבסוף ההצגה הוא נגש לדרור רינצלר ואמר לו תודה.

 

אחרי ההצגה, טיילנו במוזאון, קיבלנו דרכון עם כיתבי חידה ומצאנו את התמונות המוזיאון.

כמובן שאורי הכי נהנה בתערוכה בה היו אייפדים, ואפשר היה לשחק,

כאילו שחסרה לילד שעת מסך כלשהי...

אחר כך גם היה הפנייג שלם מחוץ למוזיאון,

עם ציורי גוף (אורי בחר אריה)

וציור קריקטורה של הילד...

עם הכנה של סמניות,

ותצלום עם מגנט כשפנין של אורי מחליפות את פניו של הרועה מציורו של וואן גוך (האהוב עלי...)

 

לאחר מכן נפגשנו לצהרים עם איל שונית ומירה,

גם אח של אבא הצטרף אלינו, לארוחת צהרים במטילדה שבתל-אביב.

היה כייף. אנחנו אוהבים להפגש עם איל...

אורי כל כך אוהב אותו.

הכי הכי כייף היה במפגש הזה חיבוק משולש של אורי איל ואני!!!

(לצערי לא צולם....)

 


אורי ואורי...

האריה המצוייר!!

 

ותמונה אחרונה...

 


איל אורי ואח של אבא.

 

הספר שאיל קורא בו, הוא ספר שקניתי לאורי במוזיאון ספר שאלות ותשובות מקסים, מחירו של הספר היה ממש מגוחך - 20 ש"ח

אורי ואני ישבנו לקרוא בו לפני ההצגה, הגענו ממש מוקדם היה כייף.

בסופו של יום אורי אמר... איזה כייף לבלות עם אמא שלי.חיבוק

 

 

תודה ענקית לשונית על התמונות!!

 

 

שתהיה שבת שלום.

 

 


אורי ואן גוך

 

איל המקסים שלח לנו תמונה של תמונת אורי ואן גוך,

שוב תודה ענקית לשונית על הצילום.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 5/10/2012 12:32   בקטגוריות אוּרי, איל, אמהות, אני, הורות, חגים ואירועים מיוחדים, חופש, כיופים, מרגש, משפחה, סתיו 2012, תמונות, הנושא החם  
הקטע משוייך לנושא החם: כל הארץ פסטיבלים
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-7/10/2012 09:55




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)