לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

מחכים לשלג.


הבוקר קמנו בידיעה שבמשך היום ירד שלג.

הגענו לגן לבושים הייטב, היו מעט ילדים בגן,

מי שלא חייב לא הוציא את הילד מהבית.

אנחנו היינו חייבים.

 

הלימודים בגן הסתיימו ב-12, וכך גם בבית-ספר.

לכן אמרתי לסייעת בגן ש.... אני חייבת לשחרר תלמידים ולכן אולי אאחר בכמה דקות,

והיא, אמרה לי, שגם היא צריכה לאסוף את ילדיה...

הבטחתי לצאת כמה שיותר מוקדם מבית הספר.

וכך ב11:45 הלכתי לקחת את אוריקי.

ירד ברד מאד מאד חזק.

 

אספתי את אורי והצעתי לגננת שלו טרמפ לתחנת הרכבת.

אוריקי שמח שהיא נוסעת איתנו באוטו.

נסענו הביתה הברד היה ממש חזק וכיסה  את הכביש, מפחיד לנהוג בכזה מזג אויר.

הגענו על יד הבית אורי כמובן שקפץ בשלוליות...

והפעם אפילו צילמתי....

 

 


כייף של חורף.

 

הכי כייף בעולם זה לקפוץ בשלוליות,בכייף קפצתי עם אורי יחד.

 

באנו הביתה אורי היה רטוב... הכנו מרק עגבניות עם חומוס,

היה טעים...

ותודה לגליוש המקסימה על המתכון הטעים.

ואם כבר תמונות חורף,

הנה אחד מאתמול ברחוב יפו בירושלים.

 

 

 

 


רחוב יפו, חורף 2013

 

כרגע אורי אצל השכנה שלנו, עושה להם הופעה בקפוארה.

אנחנו בבית עם הסקה דולקת ואחרי ארוחת צהרים.

יושבים ומחכים לשלג.

בנתיים, אין לו זכר....

אולי עוד מעט.

 

 

יום חמים נעים ומושלג!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 9/1/2013 14:34   בקטגוריות אוּרי, אוכל, אני, הנושא החם, חורף 12-13, עונות השנה, תמונות  
הקטע משוייך לנושא החם: גשם כבד יורד וזה חורף, ת&quot;א חסומה וגם חיפה
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-10/1/2013 10:15




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)