לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

מצחיק הילד שלנו, באמת מצחיק.


באחד מימי האבק שהיו השבוע הסביר אבא לאוריקי ש...

יש אנשים שמאד קשה להם לנשום באבק הזה, 

הם לוקחים תרופה בצורת משאף שמותח להם את דרכי הנשימה וקל להם יותר לנשום.

אורי חשב ואז אמר.

"אההה אני מבין בתוך המשאף יש אנשים קטנים עם מטאטאים שמנקים את האבק מדרכי הנשימה..."

 

 

בגן למד הילד שראש חודש אדר הוא סיבה להתחלת החגיגות..

אורי אמר לנו אתמול,

עכשיו אנחנו כבר בצוואר חודש אדר,

רק אחרי כמה דקות הבנתי את מה שילד רצה לומר.

הסברנו לא ש...

ראש זה גם ראשון, ולכן יש ראש חודש, וראש השנה...

הוא התחיל למנות את החדשים...

תשרי ראש, חשוון המצח,

כסליו העיניים

טבת  האף והפה

שבט הצוואר והגרון.

אדר הפופיק...

 

מצאתי שיש בזה מן ההגיון...

תשרי וחשוון  חודשים של מחשבה..

כסליו כולו אור , כדי לראות את האור.

אדר, כולו שמחה מהבטן...

אלול הוא סוף ... ומהרגלים מתחילים בצעדים לקראת שנה חדשה....

 

בפורים הוא בקש להתחפש לאביר,

אני אהיה נסיכה

ואבא - ליצן.

 

לאחרונה מאד מעניין לאורי לקרוא ולכתוב.

הוא מנסה לאיית כל דבר

 ללימורי הוא כתב בגלאקסי...

אני אוהו אותח.

זה מקסים בעיניי.

לנו הוא איית ...

א-נ-י רווח ל-ו רווח ר-א-ו...

(רצה הילד לאמר, אני לא רעב..)

 

לפני יום המשפחה הילדים נתבקשו לכתוב את השם שלהם ושם משפחתם.

אורי אמר באופן חד משמעי אני גם... (שם משפחתי שלי ) וגם ... (שם משפחתו של אבא).

אני צריך לכתוב גם את זה וגם את זה,

הסכמנו ועזרנו לו לכתוב את שני השמות.

 

 

הוא כל כך חמוד.  ממש כייף לראות אותו גדל,

אני מרגישה במין קסם כזה.

בכל פעם יש לו איזו תובנה חדשה, איזו הברקה.

הוא לאט לאט מגלה את העולם.

הוא פוקח עיניים, אוזנים ובעיקר את הלב לכל דבר,

זה כייף לשמוע את המחשבות שלו ההבנות שלו.

 

 

אמרתי כבר פעם שמאד מאד כייף לגדל אותו??

 

שבת  נפלאה!!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 16/2/2013 10:15   בקטגוריות אוּרי, אמהות, אני, גדילה, הורות, חורף 12-13, חכמות, מצחיק, פנני אורי, פורים 2013, שיחות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-19/2/2013 11:22




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)