לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

מלכת אנגליה.


כמייטב המסורת  (מלפני שנה..) אוריקי ואני מתחפשים יחד.

השנה גם אבא מצטרף.

היו הרבה התלבטויות עד שאורי החליט מה הוא רוצה.

זה התחיל מליצן, והמשיך לפירט, ואחר כך לנסיך...

ובסוף הוא התקבע על אביר,

רציתי לקנות לו מגן שריון חרב ומגני ידיים להלביש תו בחולצה קצת גדולה עם חגורה.

וגמרנו עיניין...

אבל לא מצאתי רק אביזרים אז בסופו של עיניין מצאנו תחפושת שלמה של האביר ירוק,

אורי מייד קישר את זה לסיפור שיש לו על האביר הירוק.

 

ומכאן הלכה ונבנת לה התחפושת המשפחתית.

אני אתחפש לנסיכה...

ואבא על פי בקשתו יהיה ליצן...

מעניין הקטע הזה.

 

מראש אמרתי לאוריקי שאני לא קומה שימלה מפוארת כמו של מלכה,

כי זה עולה המון כסף ואני הרי לא אשמש בזה.

קיניתי שרביט וגלימה מוזהבת כתב נתן לי מורה עמית שלי...

 

אורי הסכים.

והנימוק שלו היה....

 

"אמא אני ראיתי בטלוויזיה את המלכה אליזבט של אנגליה,

היא בכלל לא יפה, ואת מאד יפה (יחי האובייטקטיביות של בני מחמלי)

והיא גם לא לובשת בגדים יפים ומפוארים , רק תמיד בצבע ורוד.

אני חושב שהשימלה שלך תהיה מצויינת"

 

אז זהו...

אלבש שימלה לבנה קייצית -  עם משהו חם מתחת כתר וגלימה ושרביט ביד,

והרי לכם נסיכה למופת.

 

תמונות של המשפחה המלכותית, יצולמו ביום שישי.

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 20/2/2013 13:56   בקטגוריות אוּרי, אמהות, אני, גן, הורות, הנושא החם, חורף 12-13, חגים ואירועים מיוחדים, פורים 2013, פנני אורי  
הקטע משוייך לנושא החם: תחפושות פורים
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-20/3/2013 12:27




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)