לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

הגשמת חלומות.


אורי הוא ילד שמגשים לי חלומות.

איך שהוא נולד קראתי לו ספר כי זה היה חלום.

חיפשתי אותו בכל פורים וזה עוד חלום.

היום הגשמתי עוד חלום...

יצאנו עם ילדי הגן והוריהם לטיול הורים ילדים.

לא היתה מאושרת ממני.

גם לי יש ילד שאיתו אני יוצאת לטיולים..

ללכת בהרים להכין פיתות על טבון חמאה בתוך בקבוק  קולה...

לטגן מלוח להכין ממרח מזעתר להכין גבינה מחלב, ותה עם המון סוכר ועלי תבלין.

בבקר קמנו, אני כמובן התעוררתי מאד מוקדם, ההתרגשות...

הכנו כריכים, לקחנו מים (לפעם הבאה ללמול להכניס את הבקבוקים לפריזר ככה יהיו מים קרים לכל הטיול.

להתלבש, לא לשכוח כובעים ונעלים נוחות...

ויאללה לדרך.

 

נסענו לצמת אורה ומשם ירדנו עד עין כרם.

בדרך שמענו על צמחים ופרחים.

ועל פיני אמיתי שהיה מורה שלי במכללה.

היה כל כך כייף.

אורי הלך כל כך יפה את כל הדרך.

אפילו אבא שממש לא מת על טיולים כאלה עשה את זה בלי יותר מידיי קיטורים.

 

 

נהננתי, 

הגשמתי עוד חלום.

הוספתי עוד זיכרון לאוריקי לאוסף זיכרונות הכיף שלו מהילדות.

 


נסיך שלי

 

 

שבת שלום!!

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 10/5/2013 15:07   בקטגוריות אביב 2013, אוּרי, אמהות, אני, גן, מרגש, תמונות, הגשמת חלומות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-12/5/2013 14:05




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)