לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

חוויות משבת האחרונה.


אתמול ירדנו למגרש משחקים,

אוריקי טיפס על החבית והחל לצעוד עליה.

נפל וניסה שוב.ושוב נפל ושוב ניסה.

לאט לאט הוא הצליח יותר ויותר,

מקסים היה לראות את איך הוא משפתר לא מתייאש וממשיך.

הוא ניסה ללטפס על הסולם מאוזו ולעבור בין השלבים - היה לו קשה,

עזרתי לו לקראת הסוף עזבתי אותו ובקשתי שיקפוץ.

אורי פחד.

והתחיל לבכות.

עזרתי לו לרדת,

ושוחחתי איתו הסברתי שלאט לאט הגוף שלו ילמד את התנועה,

וכדי שהגוף והמוח ילמדו, הוא צריךלנסות ולעשות שוב.

אפילו שזה היה מפחיד.

אורי השתכנע.

שוב בקש לעלות על הסולם הזה,

לאט לאט הוא למד, להחזיק את עצמו, ואז בקש לנסות לעבור בין השלבים,

זה כבר היה קשה, הוא ניסה הרבה פעמים..

ועדין לא ממש הצליח,

"אוריקי" אמרתי לו "הגוף שלך כבר למד המון היום, אולי הוא צריך מנוחה, ובפעם הבאה יהיה לך קל יותר"

"ואם הגוף ישכח??" שאל הילד בחוכמה רבה.

"הגוף לא שוכח הנה לא היית בשחיה המון זמן וכשחזרת לשחות אחרי כמה דקות הצלחת אפילו טוב יותר משנה שעברה"

ההסבר שכנע אותו.

 בלילה לפני שאורי נרדם הוא קרא לי ואמר לי..

"אמא תודה שנתת לי אומץ לעשות דברים מפחידים" התרגשתי מאד מאד.

 

מאוחר יותר הכנו עבודה לגן,

חיפשנו במילה ירושלים כל מיני מילים,

מצאנו ביחד..

ים 

יום

שי 

רם

שלי

ועוד מילים כ-30 מילים במספר.

ומה רבה היתה ההתרגשות שהראתי לאורי שבתוך ירושלים מסתתר גם....

 

ל י מ ו ר

 

(חברה טובה טובה שלי שהיא כדודה לאורי שמה לימור)

מייד התקשרנו אליה לספר לה.

היא שמחה ואוריקי היה מאושר.

 

שיהיה שבוע מנהנה... (וקצרצר)

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 12/5/2013 14:00   בקטגוריות אביב 2013, אוּרי, אמהות, אני, הורות, כיופים, שיחות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-15/5/2013 20:12




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)