לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

מתחם התחנה החדש בירושלים.


במקום שפעם הייתה תחנת הרכבת הישנה בירושלים פתחו מתחם חמוד מאד, 

קראתי עליו ומה שבעיקר מצא חן בעיני זה שיש שם הרבה מקום לרכיבה על אופניים,

אוריקי אוהב לרכב.

היום אחר הצהרים החלטנו ללכת לבדוק מה קורה שם.

אחרי ארוחת צהרים ומנוחה נסענו לשם.

בשמחה קבה גילנו שיש המון חניה לשמחתנו מצאנו חניה בקלות.

טיילנו לנו שם.

היה שם מתחם עם משחקים לילדים, משחקי בניה שאוריקי מאד נהנה מהם.

היו שם בועות סבון ענקיות.

היו כל מיני דוכנים שמכרו דברים יפים ומיוחדים,

לא עמדתי בפיתוי וקניתי לי מין שרעיף... שזו שרשרת צעיף,

עשויה מחוטי טריקו מאד מיוחדת

יש שם גם מן מוזיאון קטן לא ממש מוצלח לדעתי, אבל אולי בעתיד ישופר

המון דברים שם עדין לא פתוחים, יש מן קסם בראשוניות של המקום.

היו שם המון אנשים מן הוכחה לרעב הגדול של הירושלמים למקומות כאלה.

הרבה משפחות עם ילדים אופניים גלגליות ועגלות. 

אוריקי רכב בכייף על האופניים שלו, בכל פעם שהתרחק,

נעמד וחיפש אותנו בעיניים,

בדיוק כמו שאמרתי לו לעשות,

ככה הוא אמנם חופשי לרכב אך שומר איתנו על קשר עין.

אני מאד נהנתי מאחר הצהרים שלנו.

בטוחה שעוד נחזור לשם.


שיהיה שבוע נהדר!!



נכתב על ידי אמא של אוּרי , 18/5/2013 20:25   בקטגוריות אביב 2013, אוּרי, אני, כיופים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-20/5/2013 07:11




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)