לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

מכה חזקה.


ירדנו היום עם האופניים.

בדרך הביתה אורי לא הצליח להשתלט על האופניים בירידה, 

זאת למרות שהוא עשה את זה המון המון פעמים.

הוא נתקע בקיר, וקיבל מכה מאד  חזקה בחלק העליון של הרגל.

לשמחתי הרבה הוא לא עף מהאופניים.

הוא כל כך בכה.

רצתי אליו חיבקתי אותו, אמרתי לו שאני מבינה שזה מאד מאד כואב.

לאט לאט הוא נרגע, ואז בקשתי שתיאר חי בדיוק מה קרה.

אורקי תיאר ואמר לי, אני לא יודע למה לא הצלחתי להשתלט על האופניים.

הסברתי שזה קורה. ושכנעתי אותו לעלות שוב על האופניים, ובכל כמה צעדים אמרתי לו לעצור,

להראות לאוריקי שהוא כן שולט...

הרי אם הוא כמוני אז אחד הדברים הכי מפחידים הוא איבוד שליטה.

ככה ירדנו לכיוון הבית, אורי כל הדרך המשיך לרכב על האופניים ורטן שכואב לו.

הגענו הבעיה הסתכלתי על המכה, אכן היה שם כחול.

אורי להתרחץ ואחר כך מרחנו משחת טראומייל Traumeels 

משחת חובה לדעתי בבית עם ילדים.

עכשיו אורי הלך לישון ולפני כן הוא אמר לי שכבר הרבה פחות כואב לו.

האמת, מאד מאד נבהלתי מפחיד לראות ככה את הנסיך שלנו בוכה וכואב.

אני שמחה שזה עבר בטוב.

 

ליל מנוחה!!!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 19/5/2013 20:59   בקטגוריות אביב 2013, אוּרי, אני, אמהות, נפילה., פחדים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-29/5/2013 17:28




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)