לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

סוף שנת לימודים תשע"ג


חודש יוני נגמר ואיתו שנת הלימודים.

עבר עלינו חדש סוער...

חגגנו לאורי יומהולדת בגן,

אוריקי היה מאושר, שר ורקד ושמח כל כך.

הכנתי לו עוגה עם טירה וקוסם כפי שהוא בקש.

הכנו מצגת עם סיפור יפני והיה ממש כייף.

 

חגגנו גם מסיבת סוף שנה וסיום הגן לאורי.

אניכל כך התרגשתי ובכיתי נמרצות.

הגננת עושה טקס מדהים על פי השיר "אצלנו הכפר טודרא"

כשהילדים הצעירים בגן מפזרים פרחים סביב הבוגרים,

ואחר כך פורסים מעליהם טלית ומחלקים לילדים עוגיות בצורת אותיות.

ושולחים אותם לבית ספר ללמוד לקרוא.

אני כל כך התרגשתי, ולא הפסקתי לבכות, 

אפילו  עכשיו כשאני נזכרת בזה אני מרגישה את הדמעות בעיניים.

 

נסענו לאילת, ונהננו מאד, ואפילו פגשנו בלוגרית מקסימה  

מאד מאד התרגשנו לפגוש בה.

טיילנו בעיר המלכים ובמצפה התת-ימי.

היינו המון בבריכה.

היה כייף!!

 

אני החלטתי לפרוש ממערכת החינוך.

וזאת בעיקבות סגירת בית הספר שלנו,

החלטתי שאם להתחיל מחדש, אז אני אתחיל בעולם אחר לגמרי.

 

היום ירד לי ממש האסימון... הבנתי שבית הספר נסגר,

ושאני כבר לא אלמד...

הבנתי שאורי עולה לכיתה א'.

הבנתי... שאנחנו לפני שינוי גדול מאד.

אני יודעת שזה לטובה אני מתפללת שאני לא טועה.

 

 

זהו ככה חלף לו חודש יוני.

אנחנו בפתיחת החופש הגדול,

ופתיחה של חיים חדשים.

והכל פשוט הכל יהיה נהדר!!!!

 

 

בתחלית השנהה וגם היום צילמתי את אורי בדרך לגן...

הנה שתי התמונות.





לכל התלמידים והמורים חופשה נעימה!!!

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 30/6/2013 18:28   בקטגוריות קיץ 2013, אוּרי, אני, תמונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-1/7/2013 19:31




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)