לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

עוד סיום אחד.


היום היה היום האחרון של אוריקי בקיטנה שהיא בעצם הצהרון שלו שזה הגן בו היה לפני גן חובה.

אוריקי הגיע לשם בן 3 בוכה ולא אוכל.

עד אחרי סוכות הוא בכה ולא נתן לנו ללכת.

לאט לאט הוא למד את החוקים,

למד מה מותר ומה אסור.

למד לאכול ירקות ושעועית, סלק וקציצות דג.

למד המון שירים, ומשחקים של פעם.

הוא למד על סבלנות וסובלנות.

ולעזור למי שזקוק לעזרה.

 

אורי היה שם שנתיים בגן ועוד שנה בצהרון.

בשנה הבאה הוא כבר לא ילך לשם כי הוא ילמד עד 3:30.

היום כתבנו להם ברכה אורי אייר אותה בציור של מלך ומלכה והמון לבבות.

הוא כתב להם תודה ושהוא מאד אוהב אותם.

בצהרים כשלקחנו אותו הביתה הבאנו לנעמי ואמנון

סלסלת מחוטי טריקו (שלאחרונה למדתיל עשות) עם בקבוק יין טעים.

מעט עוגיות ברכה שקניתי , וצנצנת קטנה מקושטת בפימו בתוכה,

והכי חשוב כמובן זו הברכה שאורי הכתיב לי.

 

אז זהו גם מנעמי ואמנון נפרדנו,

עכשיו יש לי ארבעה שבועות שלהיות יחד עם הנסיך שלי בבית,

עוד לא יודעת מה נעשה יחד. בטוח שנהנה....

 

נעמי ואמנון שוב תודה על כל השנים האלה,

על כל התמיכה ואהבה לאוריקי ולנו.

אמנם אתם לא תהיו יותר יום יום עם אוריקי,\אבל אנחנו הרווחנו חברים נהדרים!

 

 

אוהבים אתכם מאד!!

 

 




נכתב על ידי אמא של אוּרי , 31/7/2013 17:34   בקטגוריות אוּרי, אני, הנושא החם, לקראת כיתה א', מרגש, קיץ 2013, תמונות  
הקטע משוייך לנושא החם: הפעם האחרונה
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אוּרי ב-2/8/2013 14:00




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)