לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

אוגוסט.


הנושא החם הוא מעברים ושינויים.

כל כך הרבה שינויים יהיו לנו השנה.

כל כך הרבה מעברים.

ואני כל כך בטוחה שהכל ממש הכל יהיה לטובה.

 

אוריקי מתחיל כיתה א' מחוץ לשכונה, עם ילדים חדשים..

אף ילד מהגן שלו לא הולך איתו לבית הספר שרשמנו אותו אליו.

אוריקי חושש מזה, שהוא לא מכיר אף אחד,

שאולי לא יהיו לו חברים.

שאולי לא יאוהבו אותו....

אנחנו מנסים לעזור לו. אומרים לו שאנחנו מבינים את החשש והקושי וברור לנו שזה לא קל,

ויחד עם זאת,

מזכירים לו שגם לגן הוא הגיעילד חדש ומהר מאד הוא מצא חברים.

אנחנו מזכירים לו איך הוא חשש לפני גן חובה ואיך מהר מאד הוא נהיה ילד אהוב על כולם.

אנחנו מזכירים לו, שתמיד כולם אומרים שקל לאהוב ילד מקסים כמוהו.

אנחנו באמת מאמינים שיהיה לו טוב.

 

אני גם עומדת בשינוי...

אני פורשת.

מי יודע מה מסתתר לו שם מעבר לפניה.

בנתיים אני נהנת מהחופש וחושבת מה לעשות.

מגששת פה ומגששת שם.

מעלה רעיונות כאלה ואחרים.

ועוד ממש לא מגובשת.

ברור לי שאני צריכה ויותר מזה רוצה לעבוד.

מאמינה באמת ובתמים שזה ממש יסתדר.

 

זהו שיהיה סוף אוגוסט נעים וקצת יותר קריר!!

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 15/8/2013 15:47   בקטגוריות אוּרי, אני, גדילה, הגשמת חלומות, הנושא החם, לקראת כיתה א', קיץ 2013, קיץ  
הקטע משוייך לנושא החם: מעברים ושינויים
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mark ב-3/2/2016 21:22




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)