לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

מפיו של אורי.


השבוע הייתי חולה,

מן אנגינה כזו של קיץ עם חום גבוהה.

שכבתי כמה ימים רצופים במיטה, 

בקושי קמתי אפילו לאכול.

אוריקי יום אחד היה עם אבא,

והם הלכו יחד לסרט "הלקחנים"

אורי חזר מהסרט וסיפר לי ..

"אמא זה סרט מקסיים בלי מלחמה וטובים ורעים.

ממש סרט מקסים.

חבל שלא באת איתנו את אוהבת סרטים לא של מלחמה..."

מכיר הילד את אימו...

 

יום אחרי זה אורי נשאר איתי ועם נאלה,

אני שכבתי על הספה והוא חמוד כזה,

שיחק במשחקים שלו ועם הכלבה.

צייר קצת שיחק במחשב צפה בטלוויזיה..

ואני - במיטה.

מן מעצבנת זו.

 

לאחר מכן כבר הרגשתי קצת יותר טוב 

בקשתי מאוריקי שיביא משחק ונשחק יחד.

שיחקנו והתחלנו לצחוק ולהשתולל,

ואורי אמר לי...

"איזה כייף אמא שאני שומע אותך צוחקת, דאגתי לך מאד.."

סיפרתי לאבא והוא אמר לי שאורי הביעה בפניו את דאגתו הרבה

כשאני שכבתי במיטה.

 

הכנתי מרק עוף,

אבא אמר שהוא חשש שהמרק לא יהיה טעים כי לא היה שמיר בחנות

אז אמרתי לו שאמא שלי לא תמיד שמה שמיר במרק, אלא יותר פטרוזיליה וסלרי...

ושבעצם למדתי לשים שמיר במרק מאמא שלו, סבתא של אורי.

אורי שתמיד אוהב להיות חלק מהשיחות אמר...

"אמא את מלכה, את הגשר בין שני העולמות,

העולם של סבתא שבע (אמא של אבא) לעולם של סבתא שרהלי (אמא שלי...)

כשהילד ראה שהתמגגתי מנחת ואושר הוא אמר לי....

למדתי את זה מאווטר את רואה שאני לומד דברים טובים מהתוכנית שאת לא אוהבת...

 

נשארתי בלי מילים.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 17/8/2013 14:26   בקטגוריות אוּרי, אני, גדילה, חופש, מחלה, מצחיק, קיץ 2013, קיץ, פנני אורי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pgrqccki ב-30/8/2014 03:55




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)