לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

מוזיאון לטבע בירושלים.


בירושלים יש מוזאון למדע מקסים ביופיו.

עשיר ועם המון אטרקציות כייף אמיתי לילדים ולהורים שלהם.

הרבה לפני שהיה את המוזיאון הזה, היה מוזיאון לטבע שנמצא במושבה הגרמנית,

כשלעצמה שכונת חמד בעיר שלנו.

שני זוגות הסבים שלי גרו לא רחוק משם,

האמת היא שסבתא מלכה וסבא חיים ההורים של אמא שלי גרו ממש קרוב לשם.

אני זוכרת לט פעם ולא פעמים את עצמי הולכת לשם עם שמוליק דוד שלי

(שאגב מבוגר ממני בשמונה שנים ולא פעם שמש לי כאח גדול..)

היינו מתעקבים על המוצגים השונים הוא היה מסביר לי מה שהוא כבר ידע,

ואני עוד לא למדתי... בדרך חזרה היינו עוצרים ב"מגדניית פאר" וקונים איזו עוגיה טעימה,

או סתם מתבשמים מהריח המשכר שהיה שם.

המון המון פעמים הייתי שם כילדה, ראיתי את הפוחלצים של החיו ואת העגל עם שני ראשים...

את הדגם של כדור הארץ שפרוס לחצי ואפשר לראות מה יש בתוך הכדור...

את מבחר הדינוזאורים ועוד מוצגים כאלה ואחרים.

זהו מוזיאון קטן בבניין קסום, בלי אטרקציות של ללחוץ ולגעת, מוזיאון של פעם.

 

הרבה פעמים רציתי ללכת לשם עם אורי,

אבא משום מה לא גילה התלהבות נהפוך הוא הוא בכל פעם הוציא לי את הרוח מהמפרשים.

 

אתמול החלטתי שאני לוקחת אותו לשם, הסתקרניתי לדעת האם המקום הזה שהוא כל כך 

ישן וכל כך לא 2013, ידבר לילד בן שש שמכיר עולם אחר לחלוטין.

הלכנו לשם, מצאנו חניה בקלות במקום בו אני חונה תמיד כשאני הולכת לדיקור.

נכנסנו וראינו פסלי דינוזאורים, אורי כמובן, שמח לראות את חבריו מהעבר הרחוק.

קנינו כרטיס (ממש זול...) ונכנסנו להסתובב שם.

היה כייף אמיתי,

אני נהנתי מהתגובות של אורי שהזכירו לי את עצמי,

ונהננתי מהנוסטלגיה ומהזיכרון של חוויות מלפני שנים רבות.

 

דבר שיש שם היום ואני לא זוכרת אותו מילדותי זו פינת חיי שהיא גם פינת ליטוף.

היו שםן כמה ילדים שהם ילדים שנמאים במקום בחוגים ובקייטנה 

והם אחראיים על פינת החי,

הם נותנים לקטנים יותר חיות בסלסלת פלסטיק,

עונים על שאלות, של הילדים וגם של ההורים.

מקסים, ממש מקסים.

אורי ליטף ארנבון, ושרקנים, נחש וחרדון צ'ינצ'ילה ואוגר ועוד כמה חיות. היה כייף אמיתי.

יצאנו משם ממש  רעבים אז הלכנו לאיזה בית קפה ואכלנו יחד פיצה.

 

בערב, כששוחחנו על היום שלנו אמרתי לאוריקי,

היה לי ממש כייף איתך הרגשתי שאני עם חבר אמיתי ולא עם ילד.

אורי בחוכמתו אמר לי...

"אמא אני רוצה שאת תהיי אמא שלי, לא חברה שלי,

כי ככה  את יכולה לשמור עליי."

חשבתי לעצמי, כמה הילד הזה חכם...

הוא יודע שהוא זקוק לנו כדי שנשמור עליו,

שנגיד לו מה נכון ולא נכון,

שנציב לו גבולות,

שנתמוך בו.....

כן זהו התפקיד שלי כהורה.....

 

 

היום היינו בסידורים, גם זה צריך לעשות.

ושמחתי לא כל כך חם היום.

בבקר האוטו היה מכוסה טל,

האם אפשר להתחיל לספור אחורה לסתיו???

 

יום טוב!

 

 

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 19/8/2013 13:44   בקטגוריות אוּרי, אמהות, אני, גדילה, בעלי-חיים, הגשמת חלומות, הורות, חכמות, מרגש, מחשבות, זכרונות, פנני אורי, קיץ 2013, קיץ  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-25/8/2013 13:31




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)