לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

יום ראשון בכיתה א'


אתמול היה יום מרגש ביותר,

אוריקי התעורר ממש מוקדם וחיפש את חולצת בית -ספר.

ישבנו לאכול ויצאנו לבית הספר,

צילמתי המון המון תמונות,

הגענו לבית הספר, ולכיתה,

אורי חיפש מקום לשבת,

ואחר כך בחר,מקום אחר בסוף הכיתה.

עד שמונה וחצי היינו עם אורי ואז נתבקשנו לצאת.

לאורי היה קשה, תמיד הפרידות בהתחלה קשות לו.

המורה לספורט ניגש אליו, ושוחח איתו.

סיפר לו ששמו ליאור, אורי אמר לו אמא שלי קוראים לה אורלי,

והם נהיו חברים.

המורה ליווה אותו לכיתה,

ואבא ואני יצאנו...

היתה לנו הרגשה של... ריקנות...

נסענו למשרד החינוך כדי שאוכל לתת להם כל מיני דפים.

ב- 11:30 חזרנו לטקס קבלת כיתות א' היה מרגש.

 

את הילד שלי ליווה תלמיד מכיתה ו' נתן לו יד וליווה אותו למקומו.

היה נגינה על תופים שעשויים מ... פחי פלסטיק.

וקטעי קריאה.

ריקוד.

 

 

היה לי מאד מאד  מוזר לבוא מהצד השני של המתרס,

להיות אמא ולא מורה.

לא להשתיק ילדים.

להנות מהמעמד בלי האחריות....

הסתכלתי, ראיתי ילדים שמחים.

זה עושה טוב בלב.

בטקס כשישבתי שם עם מצלמה - הרגשתי שבחרנו נכון עבור אורי.

 

לקחנו את אורי הביתה, הוא סיפר שהיה לו כייף,

ואחר כך אמר שלא היה כייף- יש לו מן עיניין כזה שלהגיד שלא כייף  לו.

אורי נח קצת, שיחק במחשב, ואז הכנו שיעורי בית,

אז טען הילד שזב קל שעורי בית...

 

היום תם לו בשמחה, אוריקי נרדם בשניות

הבוקר הוא שוב קם בשמחה,

ושחרר אתי בקלות בכיתה.

מקווה שכל 12 השנים שלו במערכת החינוך יהיו כל כך נהדרים כמו היום הראשון.

ילד גדול שלי!

כיתה א

 

אני בטוחה שזו תהיה שנה נהדרת!!!

 

 

תראו איזה יופי!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 28/8/2013 08:44   בקטגוריות אוּרי, אני, יד-המורה, מרגש, פעם ראשונה, תמונות  
הקטע משוייך לנושא החם: תחילת שנת הלימודים
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-3/9/2013 09:37




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)