לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

כל הזמן לומדים...


אני מאמינה שכדי לאהוב ללמוד צריך לעשות את זה בהמון המון דרכים.

ככה עשיתי עם התלמידים שלי.

אצלי בשעות הם קפצו, שרו, תפסי כדורים כתבו קראו... וככה למדו.

עכשיו כשאורי בכיתה א' אני מייסמת את זה איתו, וזה כל כך כייף!!

 

באוטו אנחנו משחקים בכל מיני משחקים,

הפכים.

מילים נרדפות,

גילוי של חיות ע"י שאלות,

משחק של לומר צליל למצוא מילה ולהכניס מילה לתוך משפט.

ועוד....

בבית אנחנו עורכים יחד רשימת קניות,

קוראים יחד מתכון ומכינים יחד עוגיות או פאנקיק...

כותבים סיפורים קצרים (שהם בעצם משפטים...)

גוזרים תמונות וכותבים עליהם.

הולכים יחד לסופר וקוראים את השלטים בדרך,

ואת התוויות על המוצרים (.ככה גם יודעים מה זה מכיל)

משווים מחירים, מה יקר יותר?? מה זול יותר??

מחשבים כמה יעלה 2 מהמוצר, וכמה עודף נקבל..

מסתכלים על המפה או הוואיז כשנוסעים למקום כלשהו,

אם נוסעים לאתר כלשהו אנחנו קוראים עליו.

אורי אוהב לכתוב הודעות ווטסאפ לכל מיני אנשים,

והם כמובן עונים לו....

השבוע נזכרתי שחברה סיפרה לי

שביתה כותבת על החלון דברים שהיא לומדת למבחנים.

הצעתי לאורי לכתוב בלורד מחיק על החלון, ציידתי אותו בגרב ישנה (שחברתה נעלמה כדרכן של גרביים)

ואורי מאושר...

כותב וכותב וקורא ...

עוד מעט אקליט אותו קורא את דף הקריאה שקיבל בבית ספר ואחר כך נשמע את זה...

 

רכישת הקריאה והכתיבה מצריכה המון תירגול.

אין ספק שזה די משעמם לקרוא כל דבר המון פעמים, 

אפילו עם יש תמריצים ופרסים בדרך...

אני אישית מאמינה שגיוון והכנסת אטרקציות עושה את העבודה.

הרי בסך הכל מכל דבר אפשר ללמוד,

התפקיד שלי כהורה זה לעשות לו את זה הכי כייף שאפשר.

 



מסר על החלון

 

 

שבת שלום!!!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 2/11/2013 10:37   בקטגוריות אוּרי, אני, הורות, סתיו 2013, תמונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-6/11/2013 16:53




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)