לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

שני נושאים.


בכיתה של אורי הנהיגה המורה נוהג בו תלמידי הכיתה מתקשרים לילד שחולה.

שואלים לשלומו, מספרים לו על הקורה בבית הספר ונותנים שיעורי בית.

בימים האחורנים אורי היה בבית, סיפרתי על כך בפוסט הקודם,

בימים אלה אוריקי קיבל כל כך הרבה טלפונים,

הודעות SMS והודעות ווטסאפ.

אורי חיכה לטלפונים האלה והן היגיעו.

חלק מהשיחות קצרות,

חלקן ארוכות יותר.

חלקן עיניניות...

וחלקן שיחות על אה ועל דא.

עם כל שיחה ושיחה אורי שמח,

כל שיחה עזרה לו עוד קצת להחלים.

כל שיחה נשמעה מהצד טובה יותר מקודמתה.

ואורי אפילו אמר לי, "איזה כיף לי כולם בכיתה אוהבים אותי"

תודה להורים ןהילדים המדהימים של כיתה א1 בבית ספר יד המורה.

ותודה ענקית למחנכת הכיתה שדואגת גם לפן החברתי בכיתה.

 

 


 

 

ונושא שני.

ראיתי היום שחושבים לסגור את ישראבלוג.

לי זה יהיה מאד עצוב.

אני נמצאת כאן כבר עוד מעט 7 שנים.

מאז שאורי נולד,

הכרתי פה אנשים מיוחדים.

אני כותבת את קורותיי וקוראת את את קורותהם של חבריי לעולם הבלוגים.

קיבלתי עצות טובות ולפעמים פחות טובות.

אני אישית גם מאד אוהבת את הפורמט של ישרא.

נוח לי.

אז , אני מחזיקה אצבעו ומקווה שזה לא יקרה...

מקווה מאד מאד שימצא פתרון 

והבית שלנו ישאר על קנו.

אני אבקש מכל מי שקורא כאן להכנס לדף העצומה ולחתום 

 

שיהיה שבוע נהדר!

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 29/3/2014 19:35   בקטגוריות אוּרי, Off Topic, אביב 2014, בית-ספר, הנושא החם, חברים וחברות, יד-המורה, מרגש  
הקטע משוייך לנושא החם: למה כדאי להציל את ישרא-בלוג?
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-1/4/2014 20:27




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)