לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

הירהורים על חירות...


הרהורים בעיניין פסח נקיונות חירות ומתנות..
אני לצערי המאד רב לא ממש יכולה לנקות את ביתי כמו שהייתי רוצה.
הייתי כל כך רוצה להגיע לכל פינה למיין כל ניר לנפות ספרים ולהתחדש בחדשים, 
ויחד עם זאת החלטתי שכל מה שאצליח לעשות אעשה בהמון אהבה.
אני זוכרת את השנה הראשונה כשאוּרי שלי נולד, אז עוד הייתי בריאה יותר,
כל כך שמחתי שיש לי ילד, היתה לי מן תחושה כזו של- הנה גם לי יש משפחה קטנה אבל היא שלי.


ונקיתי כל פינה ושטפתי, והתחדשתי בהמון דברים חדשים צלחות וכוסות ....

הורדתי וילונות ותליתי אותם חזרה.

ובסוף היה ממש כייף ומריח טוב ונקי.

היום קשה לי, יש  לי ימים מאד מאד כואבים.

ובימים טובים אני אני עושה מעט, כדי שלא יתחילולי הכאבים.

 

זהו לא פוסט של התבכיינות אלה של פרספרקטיבה,

אומץ, וחירות לבחור ...

 

אז זהו רציתי בסך הכל לומר...


למרות הנקיונות, והקניות המתנות(גם לחמות..) והלחץ המשפחתי.
אני עצמי עושה את הכל באהבה ומודה בכל רגע שי לי:

חמות-(הרי בזכותה יש לי בנזוג.) 
ונקיונות- (הרי אנחנו חיים כאן ולכן מתלכלך ונערמות ערמות של ניירות)
וקניות - (תודה לאל, יש לנו פרנסה )
והלחץ המשפחתי- (טוב שכך, זה אומר שההורים של שנינו עדיין בקו הבריאות)
ויש לי את החירות- לבחור מה לעשות ואיך.

 


המון בריאות, ובחירות נכונות.

 

עריכה מאוחרת:

הפוסט הזה נכתב אחרי כמה דיונים באחד מקבוצות פיסבוק שאני חברה בו.

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 7/4/2014 16:09   בקטגוריות אביב 2014, הנושא החם  
הקטע משוייך לנושא החם: פסח
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-9/4/2014 11:12




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)