לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

בישולים.


בזמן האחרון אני מבשלת ואופה המון,

כל מיני דברים.

מנסה כל מיני מתכונים וגם נאחזת במוכרים, כאלה של

אמא שלי.

סבתא שלי.

דודות שלי.

ושאר מומחיות הבישול למהנן.

 

פעם בשבועיים אנחנו מקבלים ארגז ירקות מח'בזה,

כל פעם ירקות אחרים,

תמיד יש שם הפתעות.

השבוע קיבלנו במיה,

אני כל כך אוהבת במיה.

מיד התקשרתי לאמא שלי למתכון האולטימבטיבי שלה (שכראה הגיע מסבתא שלי)

אמי היקרה לא היתה בבית אז הטלפון הבא היה לאחי, הוא ואישתו מבשלים משהו משהו...

וממנו קיבלתי את המתכון.

 

מנקים את הבמיה,

חוצים את השפיץ. וקוטמים את הראש שלה.

על מחבת מיבשים אותה (פעם אמא שלי היתה מטגנת אותה, היום אנחנו חוסכים בטיגונים)

מאדים כמה שיני שום במעט שמן.

מוסיפים עגבניות מרוסקות,

מלח פלפל וכמון ונותנים להתבשל...

 


במיה.

 

יאממי זה יוצאת טעים ועם אורז לבן זה בכלל מעדן.

 

אתמול  היתה לי התקפת סלטים...

סלט גזר, מצאתי מתכון של חברה לעבודה.

וטחינה.

וחומוס (לא אוהבת חומוס של בחנות)

וסלט חצילים בטחינה....

 

הכניתי  עם אורי ביחד ועל פי בקשתו החמודה בהחלט - פיצה,

עם בצק שמרים

ורוטב עגבניות שהכנו בבית.

לאבא עם גבינת עיזים,

לאורי עם פטריות.

 


 

הכנתי גם קאפקייק לפי מתכון של עוגת גזר,

ככה יש בפרייזר קאפקייק טעימים.

 

אני מאד אוהבת לבשל ולאפות,

ואני הכי אוהבת שאורי ואבא אוכלים ונהנים.

 

 

יאללה הולכת להכין ....

בוריקטס של חצילים (מתכון נפלא של סבתא ואמא)

ואחר כך על פי בקשתו של אורי שניצלים,

אולי אפילו אטגן לו חלק....

(אני בדרך כלל אופה אותם.))

 

בתאבון!!

שבת שלום!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 16/8/2014 09:31   בקטגוריות אוכל, קיץ, קיץ 2014, תמונות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-18/8/2014 12:17




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)