לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

שוב חלף לו זמן.


המחשב הנייד שלי נפל ושווק חיים.

בשבילך כל דבר קטן אני צריכה ללכת לחדר עבודה להדליק את הנייח...

שלוקח לו שעות להדלק.

לחכות...

ורק אז להתחיל לעבוד.

ופייר אני מתעצלת,

מה שאני יכולה אני עושה  בטלפון, והשאר מחכה לשעת כושר כמו הרגע....

 

אז זהו נובמבר נגמר.

חגגתי 53.

היה לי ממש כייף.

אורי ואבא פנקו אותי באותו יום.

אוריקי מרב התרגשות שיש לי יומהולדת התעורר בארבע וחצי או אולי חמש

כדי להכין לי את הצלחת הממתקים.

בבקר עם צלחת ממתקים ומתנות-

ספר ודיסק (בעצם שלושה דיסקים של כוורת)

גם אני נתתי לאבא ואורי מתנות,

לאורי נתתי ספר מהסדרה של גלילה רון פדר-עמית. על מלחמה ששת הימים,

חשבתי שזה יהיה דרך נחמדה גם להכיר לו את גלילה רון ]פדר-עמית וספריה

וגם ללמוד וךהכיר קצת את מה היה כאן פעם.

בנוסף כדי לענות גם על הצורך שלו... הוספתי שתי חבילות של סופרגול,

הילד היה מאושר, וגם אני.

לאבא גם קניתי ספר, זו תמיד מתנה שמשמחת אותו.

החלטתי שבא לי שאורי ישאר איתי, ולא שלחתי אותו לבה"ס.

הלכנו לסרט שהוא ואבא מאד נהבנו ממנו,

אני בעיקר ניקרתי...

הלכנו למסעדה שהיתה טעימה.

בערב באה חברה שלי, והיה ממש כייף.

 

היה לנו גם יום הורים,

אורי בסדר גמור,

צריך לשפר את כתב היד- טוב המורה לא ראתה את הכתב של אבא.

וצריך לכתוב יותר במפורט.

בכלל עיניין הכתיבה קצת יותר קשה לו.

ויחד עם זאת הוא הפסיק לפטפט בשיעורים.

והוא עוזר וחבר טוב לחבריו לכיתה.

במדעים הוא מצטיין.

ובחשבון גם.

בקיצור רק נחת יש לי מהנסיך.

 

 

הוא התחיל ללכת לחוג של מבוכים ודרקונים,

וממש ממש כייף לו.

זה יחד עם חוג קרמיקה ונגינה על פסנתר

(בעוד חודש יהיה קונצרט, והילד בהתרגשות רבה)

יש לנו ילד ממש עסוק.

אני זוכרת שפעם אמרתי שמספיק חוג אחד בשבוע,

היוםן אני רואה, שכשהילד לא בחוג או עם חבר הוא כל הזמן מול המחשב או מול הטלוויזיה,

אז עדיף שילך לחוג...

 

זהו סקירה קצרה על השבועות האחרונים.

אנחנו בציפייה לחנוכה,

לחופשה לנרות לאור ולסופגניות (אורי כבר מסוכות זולל אותן במרץ)

לאורחים ולמתנות.

מחפשת לקנות מחשב נייד חדש במחיר סביר.

 

יום נפלא!!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 10/12/2014 11:09   בקטגוריות אוּרי, אמהות, אני, אירועיים משפחתיים., יד-המורה, בית-ספר, סתיו 2014  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)