לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

חג.


אנחנו כבר עמוק בתוך הפסח.

עכשיו הכנתי לחמניות לפסח, מקווה שתהיינה טעמיות.

הסדר שלנו היה כייפי,

צחקנו והיה כייף.

אכלנו אוכל טעים,

שרנו,

אוריקי מצא את האפיקומן וזה עשה אותו מאושר.

 

בשבת אבא נסע לאיל ואנחנו כרגל היינו אצל סבא וסבתא.

 

ביום א'  באה אלי נעמי חברה שלי ובנזוגה שלא ראיתי המון זמן,

מן חברה כזו שגם אם לא אראה אותה מאה שנה בשניה שנפגש כאילו מעולם לא נפרדנו.

אז היו לנו כמה שעות של התעדכנו במה היה איך היה וכו'.

בערב עבדנו קצת בלאגן,

כן האירגון בבית לא נסתיימו, אנחנו עדיין מנפים ומסדרים.

והאמת היא שיש עוד כמה דברים להשלים בשיפוץ עצמו,

אבל זה כבר יעשה אחרי החג.

אתמול חיברנו סוף סוף את המחשב הנייח, עוד כמה ארגזים מויינו.

אחר הצהרים הלכנו לתחנת הרכבת הראשונה,

אני מאד אוהבת ללכת לשם, יש שם אווירה ממש כייפית כזו.

 

היום אנחנו ביום בית,

אבא ואורי הלכו לשחק כדורגל,

ואני כאן...

 

שיהיה יופי של חג!!

טבעת שקניתי לי.

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 7/4/2015 16:43   בקטגוריות אבא הלך לבקר את איל, חגים ואירועים מיוחדים, תעודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)