לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

חזרה לשגרה.


תם החג.

תם השיפוץ- או לפחות כמעט תם.

כאבי הגב שאחרי הנפילה עוד לא ממש תמו.

אני מרגישה הרבה יותר טוב ועדיין יש רגעים של כאב חד,

בתנועות מסויימות, כשאני שוכחת שרק לפני שבועיים נשברה עצם הזנב.

 

אתמול הלכנו אוריקי ואני לסרט "דב ושמו פדינגטון" שנינו מאד נהננו,

אני מהחמידות שלו והתמימות המקסימה,

ובעיקר מזה שראיתי את אורי כל כך נהנה.

זו היתה הפעם הראשונה שאורי צפה בסרט עם שחקנים ולא סרט מצוייר, וממש נהנה ממנו.

אורי נהנה מזה שז סרט מותח, ומצחיק וממש חמוד.

 

אתמול בערב גילינו המקרר שלנו החליט להשתגע והיום במקום ללכת עם אוריקי לסרט חיכינו יחד לטכנאי.

אז נחכה להזדמנות אחרת, וננצל את הכרטיסים שיש לנו.

 

היום קר, ממש חורפי, אני שמחה שאת השיפוץ גמרנו לא היה מתאים לי בקור הזה לשבת עם חלונות פתוחים.

התחשב בי מזג האויר.

 

שתהיה חזרה קלה לשגרה הברוכה.

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 12/4/2015 16:04   בקטגוריות אוּרי, אני, התחלה וסוף, אביב 2015  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)