לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

יום הזיכרון תשע"ה


חזרנו עכשיו מהר הרצל.

השנה החלטנו לקחת את אוריקי איתנו, שיכיר גם את אותם גיבורים מבני משפחתנו,

את חלקם אף אנחנו לא הכרנו פיזית.

 אנחנו גדלנו על סיפורם,

במסגרת שנת המשפחה בכיתה ב' חשוב היה לי שאוריקי שלנו יכיר גם אותם.

 

הבקר התחיל בלקנונרות נשמה בסופר הקרוב,

חמישה במספר.

שלושה בני דודים של אבא.

דוד שלי.

ודודה האהוב של אמא שלי.

 

אבא בצדק אמר שכדאי לעלות על הרכבת כאן ע"י הבית, כי אחרת יהיה עמוס מאד.

ואכן בחכמה רבה כך עשינו.

כבר אחרי תחנה הרכבת הקלה התמלאה, המוני המוני אנשים היו ברכבת.

הגענו להר הרצל, וירדנו, המוני אנשים הלכולכיוון ההר,

המון המון  חיילים - בכומתות מכל הצבעים ובמדים שונים.

הלכנו עם כולם ותוך כדי סיפרנו לאורי על תגי היחידה השונים,

על הכומתות והמדים, הכי הרשימו את הנסיך המדים הלבנים שלי חיל הים...

 

בהר הרצל שינו את הכניסהוקצת התבלבנו, היו שם המון שוטרים וחיילים,

היו חיילים עם עמדות מחשב שעזרו למצוא חלקה שורה..

חילקו מים, פרחים, נוסח של תפילה בדף קטן וכיפות למי שלא היה.

אבא היה מספיק חכם כדי לרשון במדוייק את מקום קבורתם של בני דודיו.

הלכנו עם ההמון ומצאנו את המקום,

הבינו איתנו את אורי, ששמע על האנשים, הבאנו איתנו נר נשמה וגפרורים, 

וזר פרחים קטן.

משפחתו שלאבא כל כך התרגשה מכך שהגעהו לשם.

הראשון שבקרנו אותו היה מאיר צינוירט .

אחר כך הלכנו לבקר את מתניה צינורט , שהיה אחיו של מאיר, הקברות נמצאים כל כך קרוב זה לזה.

לבסוף הלכנו לבקר את קיברו של מאיר מינץ, בן דד נוסף של אבא שהיה סא"ל בגבעתי ונפל אף הוא.

 

בדרך סיפרנו לאורי על כך שהקברים כולם דומים,

על צוללת דקר,

על חיילים אלו ואחרים, 

על אלו שנפלו,

ואלו שבזכותם אנחנו כולנו כאן.

 

משם הלכנו למשפחה שלי.

אצלנו נופלים הם בני דור תש"ח בתחילת בית הקברות הצבאי.

ראשון הלכנו ליעקב-חי מזרחי, אחיו של אבי, דוד שלי. שלצערי לא זכיתי להכירו.

הנחנו זר הדלקנו נר.

ואז הלכנו לקברו של אוריאל לוי, דודה האהוב של אמי.

שגם הוא נפל בתש"ח בקרבות על ירושלים, איש חיל הרפואה היה אוריאל (שכולם קראו לו אורי)

ע"י הקבר עמדה קצינה בדרגת סגן, קצינה בחיל הרפואה, עמדה שם עד שהגיעו בני משפחה, שלא יהיה קבר ללא מבקר.

חזרנו לחלקה של דוד שלי.

שם סבא אהרן - אבא שלי מוקף בילדיו ונכדיו השבט שהוא בנה לו,

וסיפר לכולנו על אחיו. (כל כך רוצה לצרף תומנה ישרא לא נותן לי..)

על היום בו נפל.

על הגעגןע.

 

היתה צפירה, ויזכור ונאומים והתקווה שכמו שאורמים תמיד "ביד המורה"  שרנו בקול רם ובגאוה.

ואז התחלנו לחזור הביתה,

שם ראה אורי עוד חיל חיל הים ובקש להצטלם איתו.

(ישרבלוג לא נותן לי לצרף תמונה..... מעצבן הישר הזה.)

יצאנו לרכבת הקלה נסענו לרמת אשכול, לבית הישן שאנו גדלנו בו.

(גם כאן רציתי לצרף תמונה..)

 

הלכנו למרכז ברמת אשכול אכלנו פאלפל..(ואורי אכל המבורגר)

 

נפרדנו לדרכנ.

יום הזיכרון.

תשע"ה.

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 22/4/2015 21:25   בקטגוריות אביב 2015, אוּרי, אירועיים משפחתיים., הנושא החם, חגים ואירועים מיוחדים, יד-המורה, משפחה, תמונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)