לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

מוזיאון חיל האויר בחצרים.


יום העצמאות החלטנו להדרים לכיוון חצרים, לבקר במוזיאון חיל האויר.

זה אחרי שכבר בקרנו ביד לשריון, במוזיאון חיל הים בחיפה, ואפיללו טיילנו לנו בגבעת התחמושת.

יצאנו בחכמה רבה מוקדם,

רב הדרך היתה נפלאה, ולקראת המטזיאון היה פקק,

כמובן שהיו אנשים מעצבנים שבמקום לחכות עם כולנו בפקק עקפו דרך העפר.

 

אורי מאד נהנה, שאל שאלות והתעניין,

היה קריר למדיי וטיילנו לנו שם בכייף.

ראינו מטוסים מן העבר,

סיפרנו לו את שאנחנו יודעים וזוכרים (לא הרבה..)

סיפרנו על מבצע אנטבה,

סיפרנו על העלת יהודיי אתיופיה,  כמובן שלא שכחנו לספר את חלקו של סבא אהרן במבצעים אלו.

 

אורי טיפס על מטוסים, שהיו שם,

 

 

 

היתה שם המון מוזיקה, והפעלות נחמדות לילדים, אורי הכין מטוסי נייר על-פי סירטוט שהיה שם,
ואז בכייף העמיד אותם.
הצטלמנו...

אורי ואני על יד כיפת ברזל.
(אוף!!!! שוב אני לא מצליחה להעלות תמונות. מרגעז אותי הישראבלוג הזה!!!!)
אחרי הביקר אורי אמר שהוא עכשיו מאד מתלבט עם ללכת לחיל הים ולהיות בקומנדו הימי, או ללכת לחיל האויר ולהיות טייס.
איזה מזל שיש לו עוד לפחות 10 שנים.
והלוואי שעד אז כבר יהיה שלום, ושקט.
יום מצויין.

 

 

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 24/4/2015 08:26   בקטגוריות אביב 2015, אוּרי, הנושא החם, חגים ואירועים מיוחדים, תמונות  
הקטע משוייך לנושא החם: יום העצמאות ה-67!
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Eaal ב-14/7/2015 16:15




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)