לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אמא


הרבה שנים חיכיתי לרגע הזה. חיכיתי ובסוף זה קרה, אני אמא. אני אמא של אוּרי, שנולד בהדסה עין -כרם, ב-28 במאי 2007 לאבא ואמא שמאד מאד אוהבים.

Avatarכינוי:  אמא של אוּרי

בת: 62

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

משמרות הזה"ב


בבית ספר של אורי בטלו את משמרות הזה"בב של הילדים בגלל המצב....

(המצב זו מילת קוד לפחד ממפגעים עם סכינים, מברגים ושאר כלי משחית)

בקשו מהורים לבוא למלא את מקומם כדי לעזור לילדים לחצות את הכביש.

 

אז הבוקר, התייצבתי, אני ועוד אמא למשימה,

לקחנו אפודים ומקלות ועלינות למעבר החציה,

כילדה אני זוכרת את מעבר החציה המסויים הזה, גם אז עמדתי שם במשמרות בטיחות.

 

אז עמדנו שם 20 ד' ועזרנו לילדים מבוגרים וקשישים לעבור את הכביש.

זכינו להמון ברכות מהעוברים ושבים,

מהנהגים, ומנגי המוניות והאוטובוסים.

הם ברכו אותנו והודו לנו על התנדבותינו.

 

האמת היה ממש כייף, נהנתי,

הזכיר לי שכשהייתי קטנה עמדתי שם במשמרות ואז ירדתי חזרה לבית הספר

ונפלתי בכל המדרגות....

נזכרתי שהיתה לימשמרת אחת עם המון המון גשם.

ושחזרתי הביתה כל כך רטובה.

 

שמחתי שיכולתי להראות לבן שלי נתינה והתנדבות.

שמחתי שיכולתי לעזור להורים אחרים להיות בטוחים שהבן/בת שלהם שמורים.

שמחתי לעזור לקשישים שם.

 

 

הלוואי שתלמידי כיתה ו' יוכלו לחזור למלא את תפקידם,

כי אז נדע שהגל הרע חלף.



 

 

משכית ואני במשמרת שלנו

 

 

 

ואז....

הלכתי לאוטו וראיתי חתול חמוד יושב על גג האוטו האדום שלי...

 

 

 

חתולי על הגג

 

 

זהו להפעם,

תחשבו טוב יהיה טוב!

נכתב על ידי אמא של אוּרי , 11/10/2015 12:28   בקטגוריות אוּרי, אמהות, אני, בית-ספר, זכרונות, יד-המורה, סתיו 2015, פיגועים, תמונות, הנושא החם  
הקטע משוייך לנושא החם: אינתיפדה שלישית
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של אורי ב-13/10/2015 09:43




58,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של אוּרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של אוּרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)